حرف‌های کاپیتان استقلال؛ نیاز به حمایت داریم

وریا غفوری بعد از بازی ماشین‌سازی گفت استقلال در آینده بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال لیگ برتر را با شکست آغاز کرد ولی بازیکنان این تیم به آینده امید زیادی دارند. وریا غفوری کاپیتان استقلال بعد از شکست مقابل ماشین سازی می گوید: «انتظار خودمان این بود که خیلی بهتر از این شروع کنیم. نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم ولی نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و بر خلاف جریان بازی روی یک ضدحمله خطا دادیم و گل را خوردیم. قطعا در ادامه بهتر خواهیم شد و شرایط ما به سطح ایده آل می رسد.» او درباره نگرانی هواداران می گوید: «حق دارند. نمی خواهم بهانه بیاورم ولی یک مقدار به حمایت نیاز داریم. این تیم تغییرات زیادی داشته و نیاز به حمایت دارد تا در سریع ترین زمان به هماهنگی برسد و نتایج خوبی بگیرد.»

او با انتقاد از توپ‌های لیگ برتر هم توضیح می دهد: «من نمی دانم این توپ ها را چه کسی آورده است. آیا کارشناسی شده و این توپ ها اصلا درجه یک هست یا نه؟ توپ ها نسبت به توپ های پارسال که همه راضی بودند، خیلی سنگین است و اصلا طوری که بازیکن می خواهد به توپ ضربه بزند، نمی شود. قطعا همه تیم ها و بازیکنان همین نظر را دارند. اگر سازمان لیگ به نظر بازیکنان احترام می گذارد و می خواهد مردم شاهد فوتبال بهتری باشند، قطعا باید این توپ ها عوض شود.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    7 0
    چه حمایتی؟ شما اگر کاپیتان دلسوز بودی عین منتظری با هیات مدیره در می افتادی این چه تیمیه بستن؟ تیمهای رقیب همه کهکشانی
  • jamshid IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    4 3
    بارسلوناهم بازی اول باخت.استقلالیاتمام تلاشتون بکنیدتابازی خوبی انجام بدهید.مقصرشمانیستید.سازمان ورزش که تمام قدپشت تیم لنگه.یه نگاه به تیم لنگ واقعیت نشون میده. به امیدموفقیت تیم استقلال دربازیهای بعد