۰ نفر
۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
«سرندیپیتی» سریال می‌شود

صبا نوشت: بر اساس اعلام شبکه NBC، سریالی رمانتیک با نام «سرندیپیتی» بر اساس فیلمی با همین عنوان ساخته می شود.

شبکه NBC قصد دارد یک سریال بر اساس فیلم «سرندیپیتی» محصول سال ۲۰۰۱ تولید کند.

این پروژه محصول میراماکس‌تلویزیون و با نویسندگی جانی اومانسکی است و همچون نسخه سینمایی آن تمی رمانتیک دارد. بر اساس داستان یک خطی این مجموعه، هری و کلیر که شبی عاشقانه را با هم گذرانده‌اند به خاطر شرایطی از هم جدا می‌شوند و هرکدام سال‌ها تلاش می‌کنند تا دیگری را دوباره بیابند.

اومانسکی درباره این پروژه گفت: من برای بیشتر از نصف عمرم، دیوانه فیلم «سرندیپیتی» بوده‌ام. دنیا هم‌اکنون به هیچ چیزی بیشتر از داستان‌های عاشقانه و مجموعه‌هایی چون «سرندیپیتی» احتیاج ندارد؛ آن هم در زمانه‌ای که عاشقانه‌های بازار، گستاخانه و آغشته به بوالهوسی و شگفتی شده است.

اومانسکی که اخیرا کار نگارش فیلم تلویزیونی «افسانه معبد پنهان» را برعهده داشته است، تهیه‌کنندگی این پروژه جدید را نیز در دست دارد. با این ترتیب این دومین پروژه اومانسکی است که او برای NBC تدارک می‌بیند. دیگر پروژه اومانسکی سریال کاراگاهی «Conway» است که کار روی آن از دسامبر ۲۰۱۸ ادامه دارد و وین دیزل از دیگر تهیه‌کنندگان آن است.

داستان «Conway» حول کاراگاهی اهل سنت‌لوئیس به نام کال کن‌وی می‌گردد که بعد از رخ دادن حوادثی و بیدار شدن از کما، در زمینه توانایی‌های شناختی به قدرتی استثنایی دست یافته است: حالتی چنان خاص که تنها ۵۰ نفر در جهان از آن برخوردارند و همه آن‌ها افرادی هستند که در ناحیه سر آسیب شدیدی دیده‌اند.

بخش تلویزیونی میراماکس در سال‌های اخیر تولیدات اندکی داشته است و از بهترین آنها می‌توان به پروژه مشترک آن‌ها با نتفلیکس یعنی مجموعه انیمیشنی «کودکان جاسوس: عملیات بحرانی» اشاره کرد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =