شرایط خرید اقساطی محصولات سرمایشی و گرمایشی از دماتجهیز

همان‌طور که می‌دانید، امروزه خرید نقدی بسیاری از محصولات برای اقشار مختلف مردم سخت شده است. بدیهی است که موارد گوناگونی از این محصولات، کالاهای ضروری محسوب می‌شوند و نمی‌توان از خرید آن‌ها صرف نظر کرد. به عنوان مثال در فصول گرم سال، خرید یک سیستم سرمایشی مناسب و در فصل گرما، سیستم گرمایشی نیاز می‌شود.

حال با توجه به  افزایش استفاده از سیستم های سرمایش و گرمایش مستقل در ساختمان های نوساز بجای سیستم های موتورخانه ای میزان نیاز به خرید سیستم هایی نظیر پکیج های گرمایشی دیواری، کولرگازی و اسپلیت، داکت اسپلیت و... افزایش یافته است و این تجهیزات نیز در روند افزایشی قیمت کالاها بی نصیب نمانده و با حداقل 3 برابر افزایش قیمت به دست مشتری میرسند و هزینه های گزافی که باید برای خرید چنین تجهیزاتی پرداخت شود بر هیچکس پوشیده نیست .

 فروشگاه اینترنتی دماتجهیز  از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده و به عنوان "اولین و پربیننده ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات تأسیسات"یکی از اولین سایت های فروشگاهی تخصصی کشور و خاورمیانه است و دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی دماتجهیز در پی افزایش قیمت چینین کالاهایی، جهت کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران با راه اندازی بخش فروش اقساطی خود قصد دارد تا با بالابردن قدرت خرید کاربران، تمامی تجهیزات مربوط به سیستم های سرمایش و گرمایش، تجهیزات مربوط به استخر، سونا و جکوزی همچنین بمنظور تکمیل سبد خرید، انواع دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تصفیه آب و....  را بطور اقساط و شرایط پرداخت ویژه و آسان (بدون چک ، بدون ضامن) به شما عزیزان ارائه کند.

از امروز امکان خرید اقساطی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مانند پکیج دیواری، کولر گازی، انواع رادیاتور، شوفاژ برقی، داکت اسپلیت، فنکویل و... با تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی برای مشتریان فراهم شده است.

امکان فروش اقساطی محصولات دماتجهیز تا سقف ۲ میلیارد تومان برای خریداران فراهم است. خریداران می‌توانند تنها با پرداخت ۲۵ درصد از کل مبلغ محصول، کالا را خریداری کرده و مابقی مبلغ را تا ۲۴ ماه به شکل اقساط بدون ضامن و سفته پرداخت نمایید. البته استفاده از این شرایط پرداخت منوط به اعتبار سنجی شماره حساب اعلام شده خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید تا سقف 10 میلیون تومان محصولات مورد نظر خود را  بدون ضامن و بدون چک به صورت اقساط ، به راحتی از وب سایت دماتجهیز خریداری نمایید.

شما عزیزان میتوانید برای آگاهی دقیق تر از شرایط فروش اقساطی و محاسبه دقیق تعداد و میزان اقساط، به قسمت فروش اقساطی سایت دماتجهیز مراجعه نموده و خیلی سریع و آسان کالای مورد نیاز خود را بصورت اقساطی با شرایط آسان خریداری نمائید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =