۱۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
پیشکسوت استقلال به  74 ضربه شلاق محکوم شد

حسن روشن ملی پوش سابق و منتقد جدی فوتبال ایران از سوی دادگاه به تحمل 74 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از مصاحبه های حسن روشن علیه مربیان تیم های پایه استقلال در سال های گذشته، شکایتی از او با موضوع توهین و افتراء به جریان افتاد که با گذشت مدت زمانی طولانی در نهایت شعبه 1057 دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت، رای به محکومیت حسن روشن داده است. او به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان، افتراء و ... به تحمل 74 ضربه شلاق تعزیری و پرداخت جریمه ای بالغ بر یک میلیون ریال محکوم شده است.

بنابر گفته  حسن روشن، این حکم به وی ابلاغ شده است.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیمرد IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    0 0
    من یه پرسپولیسیم ولی واقعا متاسفم برای فوتبال ایران که پیشکسوتش بخاطر دلسوزی و انتقاد از تیمی که سالها براش زحمت کشیده حالا شلاق بخوره. بخدا حاضرم بجاش من شلاق بخورم.
  • پرستو US ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    عصر حجر یعنی همین.. ضربه شلاق؟؟ واقعا تاسف برانگیزه
  • NL ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    حتی در میان پیشکسوت ها هم عدالت بین سرخ و آبی رعایت نمی شود . یادمان نرفته که بدتر از اینها را برای چندمین بار بر علیه علی دایی انجام داد و فقط رندان فرستادنش و خود دایی رفت و او را از زندان آزاد کرد ! حتی پیشکسوت های قرمز هم مصنویت قضایی دارند . تیم سوگولی و حکومتی و مافیایی ایران است دیگر حتی در میان پیشکسوت هایش .
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    بنظر می رسد پیشکسوتان باید موقع داغ کردن و پیداکردن چهارتا گوش برای شنیدن حرف هایشان مواضب حرف زدن خود باشند. حالا انشاء الله این عزیزی که شکایت کرده از آقای روشن خواهد گذشت. نمیدانیم شاکی کیست اما بهتر جناب روشن برونمد نزد علی آقا پروین یا امیرخان قلعه نویی تا واسطه شوند و حکم اجرا نشود.