۳ پروژه‌ی عمرانی در فاز توسعه‌ی شهرک صنعتی شهرکرد در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

در آیینی به پاس‌داشت هفته‌ی دولت و با حضور معاون آموزش، پژوهش و فن‌آوری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ۳ پروژه‌ی عمرانی در فاز توسعه‌ی شهرک صنعتی شهرکرد در مرکز چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  ،سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: پروژه‌های شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب ، خط انتقال فاضلاب و همچنین آسفالت بخشی از معابر با مجموع اعتبار ۵۹ میلیارد ریال و اشتغال ۴۵ نفر ، به منظور ارتقای سطح کیفیِ زیرساخت‌ها در  فاز توسعه‌ی شهرک صنعتی شهرکرد به بهره‌برداری رسیدند.

 حمیدرضا فلاح افزود: در سال جاری قریب به  ۱۳۴  میلیارد ریال اعتبار به شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان شهرکرد اختصاص یافت.

وی در تشریح جزییاتِ این اعتبارات اظهار داشت : از این مبلغ حدود ۷۴میلیارد ریال از بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای،  ۵۰  میلیارد ریال اعتبارات داخلی و ۱۰میلیارد ریال از محلّ اعتبارات ملّی  تأمین شده است.

۴۶

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد : این اعتبارات به منظور تعریف، اجرا و تکمیل پروژه‌های زیرساختی و همچنین استقرار امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی شهرکرد ، فرخ‌شهر ، هفشجان  و دستگرد اختصاص یافته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =