افتتاح ۳۳۰پروژه در حوزه ورزش و جوانان با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح کشور

ایسنا نوشت: معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان از افتتاح و بهره برداری از ۳۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در سطح کشور خبر داد.

جمشید تقی زاده در مراسم کلنگ زنی خانه جوان هشترود گفت: این پروژه با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان هشترود با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان آغاز و در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در دوره دولت دوازدهم ورزش  شهرستانها از همه نظر ارتقا یافته و این امر در طول تاریخ ورزش کشور منحصر به فرد و حائز اهمیت بسیار است.

وی اظهار کرد: ورزش ایران با وجود تحریم های ظالمانه بر علیه ایران، همچنان در جهان پیشتاز است و ورزشکاران ایرانی با غیرت بی مثال خودشان در همه عرصه ها برای ایران اسلامی افتخار آفرینی می کنند.

تقی زاده با بیان اینکه پاد زهر تمامی آسیب های اجتماعی، ورزش است ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب که به عنوان نقشه راه برای دهه پنجم انقلاب برای حرکت صحیح در آینده از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده در صدر برنامه ها و سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و ورزشی ها با این بیانیه که سند مرجع و جامع می باشد با هدف پیشرفت همه جانبه رو به جلو حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای جوان و شایسته در عرصه مدیریتی در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان با یک هدف به سوی قهرمانی در جهان و المپیک در حرکت هستند و با تلاش هر چه تمامتر به این مهم خواهند رسید.

فرماندار هشترود نیز در این مراسم گفت: با تلاشهایی که انجام یافته پردیس سینمایی در هشترود دایر می شود و با دایر شدن این مکان فرهنگی فعالیت های جوانان در حوزه های مختلف زیاد تر می شود.

امین امینیان با تقدیر از تلاش شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان در مورد باز سازی کامل استخر، اظهار کرد: درست است که افتتاح دوباره استخر چندین ماه دیرتر انجام پذیرفت اما این مکان ورزشی با بازسازی کلی همراه بود که نهایتا به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ تنها استخر هشترود بعد از پنج سال و با هزینه سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، نوسازی و به دست معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری رسید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =