قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی: قبوض کاغذی برق از مهر ماه در استان مرکزی حذف می شود

محمود محمودی گفت : با اجرای طرح حذف قبوض از قطع حداقل ۳۰۰اصله درخت تنومند جلوگیری می شود.

بهگزارش خبر آنلاین  استان مرکزی،  محمود محمودی با توجه به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق از مهرماه سال جاری متذکر شد: با اجرای این طرح سالانه از قطع  ۳۰۰ اصله درخت تنومند در استان مرکزی جلوگیری می شود.

وی بابیان اینکه بیش از ۷۳۰هزار انشعاب برق در استان مرکزی وجود دارد، عنوان کرد: جمع آوری اطلاعات بیش از۴۰۰هزار انشعاب برق برای حذف قبوض کاغذی برق انجام شده و شهرهای ساوه، کمیجان، دلیجان و زرندیه در این زمینه پیشتاز بوده اند، و این طرح به صورت فراگیر و جدی از مهرماه سال جاری آغاز می شود.

قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه سالانه ۳۰۰  اصله درخت برای صدور قبوض برق بیش از ۲میلیون برگ A۴ در استان قطع می شود، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح حفظ محیط زیست و کاهش قطع درختان است.

وی درخصوص دریافت هزینه برق مصرفی شهروندان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند برای ثبت شماره تلفن همراه و دریافت پیامک هزینه برق مصرفی، شناسه  قبض برق خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۰۰۰۱۲۱ ارسال کنند.

مهندس محمودی ضمن قدردانی از همراهی مردم فهیم و خوب استان برای گذر از پیک بار تابستان افزود: امیدواریم با مشارکت تمامی مشترکان در زمینه استفاده صحیح  و منطقی از برق، بتوانیم تمامی برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی نماییم.

وی در خصوص اجرای طرح پاس (طرح پیشگیری از سرقت) گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای کاهش آسیب پذیری شبکه های توزیع برق در برابر سرقت تجهیزات وتاسیسات توزیع،  اقدام به اجرای  این طرح در سراسر استان کرده و برنامه نصب ۵۰ هزار اسپیسر تا پایان سال در دستور کار است.

 محمودی  در رابطه با این طرح ادامه داد: در طرح پاس تاپایان  سال جاری  ۱۲۰۰کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به منظور جلوگیری از سرقت و خدمات رسانی مطلوب به مشترکان به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه پیاده سازی کایزن در ابعاد اداری به صورت گسترده صورت گرفته است، یاد آور شد:نظام آراستگی در سطح شرکت با آموزش توسط مدرس ژاپنی پروفسور فوجیتا، به نحو قابل توجهی استقرار و با همت کلیه مدیران و کارکنان شرکت، آراستگی محیط کار به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم عزیز استان مرکزی پیگیری می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =