قاچاق و کولبری، اتهامات ناروا بر پیشانی کردستان

استاندار کردستان گفت: قاچاق و کولبری اتهامات ناروا بر پیشانی کردستان است که باید این اتهام را برداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در پنجمین جلسه کمیسیون اصلی برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار داشت: متاسفانه قاچاق اتهامی است که به کردستان وارد می شود اما حجم قاچاق در این استان بالا نیست لذا باید با انعکاس اقدامات انجام شده، این اتهام را برداریم.

وی کولبری را دیگر موضوع منتسب به کردستان عنوان کرد و گفت: کولبری مختص کردستان نیست بلکه در کرمانشاه، آذربایجان غربی و سیستان هم وجود دارد اما در استان ما با توجه به ساماندهی مرزها، کولبر نداریم اگر هم هست قاچاق است.

استاندار کردستان همچنین به موضوع توقیف محموله صادراتی ۳ واحد تولیدی استان از سوی ایست و بازرسی استان های همجوار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به تولیدکنندان این محموله ها اطمینان خواهم داد طی نامه ای به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و معرفی برند آنها، این مشکل برطرف شود.

وی بیان کرد: نبود گمرک تخصصی سیگار و محصولات دخانی به عنوان یکی از مشکلات صادراتی استان است که از سوی گمرکات استان خواستار پیگیری موضوع و رفع این مشکل هستیم.

مرادنیا در پایان از دستگاه های اجرایی و نظارتی استان خواست در احصاء مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آنها، حضور فعالانه و مشارکت فکری بیشتری داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =