خیبر یکی از مدعیان صعود است / لوگو خیبر تغییر کرد

مدیرعامل تیم خیبر خرم آباد گفت: قطعاً خیبر در لیگ امسال یکی از مدعیان صعود به لیگ یک است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ولی خسروی در این خصوص گفت: تیم فوتبال خیبر یک برند برای لرستان می باشد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

 خسروی  در نشست خبری با اصحاب رسانه ،اظهار  کرد : وی افزود: برای حضور قدرتمند در رقابت های دسته دوم نیازمند حمایت مالی هستیم ودر های باشگاه خیبر بروی تمام کسانی که می خواهند به باشگاه کمک مالی کنند باز می باشد.

لوگو باشگاه تغییر کرد

او در مورد لگو باشگاه خیبر  بابیان اینکه تغییرات جزیی نسبت به قبل داشته است ،تصریح کرد: در طرح جدید از نماد قعله فلک الاافلاک ، منار ، شیر استفاده شده و همچنین برروی پیراهن فصل جدید تیم خیبر از نماد گلونی که نماد لرستان است استفاده شده است.

خسروی  بیان کرد: هیچ‌وقت قول صعود نمی‌دهیم؛ قول دادن در فوتبال اشتباه است اما تلاش می‌کنیم جزو مدعیان باشیم .

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد با بیان اینکه در فصل جاری دغدغه‌های فصول قبل را نداریم،خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال آقای مسعود عبدی به ما قول اخلاقی داده که تیم خیبر را حمایت می‌کند و حتی گفتیم امور تیم را در دست گیرد اما قبول نکرد و فقط هدفش کمک به فوتبال لرستان است  ,تا الآن برای اردوها و بازی‌های دوستانه بیش از ۱۵۳ میلیون تومان هزینه کرده است .

مشکلات مالی همچنان پابرجاست

او با بیان اینکه هزینه تیم داری بالاست،گفت: اگر امسال حامی مالی نبود، بدون تردید امتیاز خیبر را  می ‌فروختیم، چون در چند سال اخیر از لحاظ مالی خیلی اذیت شدیم و مشکلات زیادی داشتیم .

خسروی با بیان اینکه کادر فنی تمام تمرکزش را روی بحث فنی می‌گذارد،یادآورشد:  در سال‌های پیش سرمربی خیبر به‌جای بحث فنی برای رفع مشکلات مالی خیلی تلاش می‌کرد .

او ادامه داد: فصل پیش یکی دو تیم با هزینه چند برابری نسبت به خیبر، سقوط کردند ومطمئن باشید در فصل جاری یکی از مدعیان صعود خواهیم بود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =