بارسلونا بازنده بزرگ نقل و انتقالات تابستانی

آبی و اناری پوشان نتوانستند انتظارات را در فصل نقل و انتقالات برآورده کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال بارسلونا در فصل نقل و انتقالات ستاره هایی مثل فرانکی دی یانگ و آنتوان گریزمان را به خدمت گرفت و شروع خوبی در بازار تابستانی داشت اما هرچه پایان مهلت نقل و انتقالات نزدیک تر شد،عملکرد بارسا هم افت کرد. آن ها ابتدا در جذب ماتیاس دلیخت رقابت را به یوونتوس واگذار کردند و بعد هم نتوانستند رودری را از اتلتیکو به خدمت بگیرند تا این بازیکن راهی منچسترسیتی شود.

آدرین ربیوت هم که گفته می شد پاریسن ژرمن را به مقصد بارسا ترک خواهد کرد در نهایت سر از یوونتوس درآورد. در این میان ماجرای جذب نیمار هم مدتی برای بارسایی ها خیلی داغ بود و آن ها امیدوار بودند تا این ستاره برزیلی به نیوکمپ بازگردد اما در نهایت از آن انتقال هم خبری نشد.

نکته عجیب برای بارسا از دست دادن ستاره های خود بود. آن ها در حالی مالکوم و کوتینیو را به زنیت و بایرن مونیخ فروختند که این بازیکنان جزو ستاره های این تیم به حساب می آمدند و جانشین خاصی برای آن ها خریداری نشد. در نهایت هم شب گذشته رافینیا دیگر هافبک بارسایی ها هم این تیم را به مقصد سلتاویگو ترک کرد تا بارسا عملکرد ضعیفی را در نقل و انتقالات از خود به جای بگذارد.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1295852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =