دندانپزشک افسرده خودش را از بالکن پرت کرد

خراسان نوشت: ساعت 14:30 روز سه شنبه 12 شهریور امسال ماجرای مرگ تلخ دندان پزشک تهرانی به بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات پای در محل گذاشتند و با جسد دندان پزشک 37 ساله که از طبقه پنجم ساختمان به حیاط سقوط کرده بود، روبه رو شدند.

ماموران در ابتدا به سراغ همسر این دندان پزشک رفتند که وی به ماموران گفت: همسرم دندان پزشک است اما دچار بیماری افسردگی بود و در گذشته یک بار با توجه به این که دسترسی راحت به قرص‌ها دارد با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد که توانستیم او را خیلی زود به بیمارستان برسانیم و از مرگ نجات دهیم.

وی افزود: همسرم صبح برای رفتن به مطب از خانه خارج شد و یکی از دوستانم نیز قرار بود به مطب همسرم برود که با من تماس گرفت و ادعا کرد شوهرم به مطب نیامده است. نگران شدم و به سرعت از خانه خارج شدم که دیدم همسرم داخل خودرو نشسته و سه بطری آب کنار دستش است که با التماس از او خواستم کار گذشته‌اش را تکرار نکند و در ادامه با هم به داخل خانه بازگشتیم.

زن جوان ادامه داد: هر دو سرما خورده بودیم، به همین دلیل به آشپزخانه رفتم تا برای ناهار سوپ درست کنم که ناگهان صدای عجیبی شنیدم، به سرعت از آشپزخانه خارج شدم و به سمت بالکن رفتم که دیدم همسرم خودش را به پایین انداخته است.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1296625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =