نمایش «دیاپازون» با بازی بهنوش بختیاری در کره جنوبی

«دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی به بخش جریان نو بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی بوسان کره جنوبی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری در اولین حضور جهانی خود به بخش جریان نو بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی بوسان کره جنوبی راه یافت.

جشنواره جهانی فیلم بوسان یکی از رویدادهای سینمایی مهم فیلم در آسیا است که هر ساله در ماه اکتبر در کلان‌شهر بوسان (یا پوسان) کره جنوبی برگزار می‌شود.

«دیاپازون» با برخورداری از یک فیلمنامه اجتماعی که نویسندگی آن را حسین تهرانی بر عهده داشته است، در لوکیشن‌های تهران فیلمبرداری شده و ژاله صامتی به عنوان نقش اصلی این فیلم مقابل دوربین رفته است و بهنوش بختیاری، علیرضا استادی و معصومه رحمانی نیز از بازیگران دیگری هستند که در این اثر حضور دارند.

حدود ١٠ بازیگر جوان که همه آن‌ها براساس سابقه حضور در صحنه تئاتر و همچنین گزینش از بین بیش از ١٠٠ متقاضی، انتخاب شده‌اند، در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. 

ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، مهدی حسینی‌نیا، حسین تهرانی، ایلیا کیوان و معصومه رحمانی و بابک نوری، علیرضا ساوه درودی، مهرنوش حاجی خانی، شادی گنجی، مهران آتش زای، مهسا اکبری، سارا سرابی، غزال غلامی، یکتا طبیبی و بیتا تقی پور در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش‌کننده جهانی این فیلم موسسه بین‌المللی هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی است.

۲۵۸۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1296668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =