واکنش دو منتقد اروپایی به «متری شیش‌ونیم»/بدون جایزه ونیز را ترک نخواهد کرد

کانال تلگرامی دنیای تصویر نوشت: دو منتقد اروپایی برای تنها نماینده ایران در ونیز شانس جایزه قائل شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای گذشته «متری شیش‌ونیم» به عنوان تنها نماینده ایران که در بخش افق‌های جشنواره ونیز حاضر است در این جشنواره به نمایش درآمد. پس از این نمایش دو منتقد اروپایی درباره این فیلم نوشتند و آن را شانس جایزه در این بخش دانستند. 

دارم فانتا منتقد سایت film jak sen در نقدی برای «متری شیش‌و نیم» نوشت: تریلری جنایی و پرکشش از ایران است. یکی از بهترین فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم ونیز که مسلما دست خالی ونیز را ترک نخواهد کرد.
استفانو کوچا منتقد سایت تاکسی درایورز هم درباره این فیلم سعید روستایی نوشت: «متری شیش‌ونیم» یک فیلم سینمایی قوی است که امسال در ونیز در بخش افق‌ها ارائه شده است. آنچه سعید روستایی کارگردان با ذکاوتی آشکار ساخته، داستان کارآگاهی خشنی است که در آن کشف یک جهان جنایی فاسد با چاشنی نقد اجتماعی همزمان شده است. 

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1296855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • MD ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    61 20
    غربی ها از هر فیلمی که چهره ای سیاه و داغون و وحشی و معتاد از ایران نشون بدهد استقبال میکنن.. چون خودشون دنبال ساختن چنین فیلمهایی هستند، و وقتی میبینن ما با دست خودمون این کارو میکنیم بدون اینکه آنها هزینه ای متحمل شوند، ذوق میکنن. بروید فیلمهایی که درباره ایران میسازن ببینید. از فیلم فیلم بدون دخترم هرگز سال 1991 بگیرید تا فیلم مریم سال2002، اسکندر سال 2004، سیریانا 2005، فیلم 300 سال 2006 ، شبی با پادشاه 2006 ، پرسپولیس 2007، سنگسار ثریا 2008، کشتی گیر 2008، سپتامبر‎های شیراز 2015، گلاب 2014، بخشی از فیلم های ضد ایرانی هالیوود است که فرهنگ و تمدن و مردم ایران را به لجن کشیده اند، مخصوصا تاریخ باشکوه ایران باستان را.
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
    9 1
    آرزوی موفقییت دارم برای این فیلم در عرصه جهانی