استاندار: ۵۵۰ طرح کشاورزی، صنعتی و گردشگری با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در همدان در حال اجرا است

استاندار همدان گفت: برنامه راهبردی استان تا سال 1400 در دست اجراست/ اجرای این برنامه به 15 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ استاندار همدان در کارگروه حقوق شهروندی استان که با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور تشکیل شده بود، گفت: در برنامه"همدان 1400" به تمامی ظرفیت ها و برنامه های راهبردی هر منطقه از استان، نگاه ویژه ای شده است.

سید سعید شاهرخی، از اجرای 41 طرح بزرگ ملی در زمینه‌های زیر ساختی و تولیدی در استان خبر داد و افزود: در تمامی برنامه‌ها، توجه به رونق اقتصادی و معیشت مردم مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سرعت توسعه استان بالا است، خاطرنشان کرد: سه منطقه ویژه اقتصادی، منطقه آزاد جهان آباد، منطقه فناوری نوین و شهرک واحد صنفی و بنکداران غرب کشور در همدان در دست اجرا است.

استاندار همدان در ادامه با اعلام اینکه ارزشمندترین سرمایه کشور، مردم هستند، تصریح کرد: ما دنبال محدودیت در حقوق مردم و جامعه نیستیم.

شاهرخی با یادآوری اینکه دولت به تنهایی توانایی انجام همه امور را ندارد، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید سمن‌ها از 270 به 470 سمن در استان رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =