کارت زرد هاشمی به شهرداری تهران: پروژه‌های نیمه‌تمام را تمام کنید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس شورای شهر تهران بابت تکمیل نشدن پروژه‌های فرهنگی و هنری برج طغرل و تئاتر آئینه صبا به شهرداری تهران تذکر داد.

 محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: در ابتدا می‌خواهم تذکری به معاونت فرهنگی و اجتماعی و فنی و عمرانی شهرداری بابت تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی پایتخت بدهم.

او افزود: پروژه تئاتر آئینه صبا و برج طغرل جزء پروژه‌هایی هستند که هنوز کار تکمیل و افتتاح آن بلاتکلیف است و علی رغم بازدیدهایی که من و دیگر اعضای شورای شهر تهران از این پروژه‌ها انجام دادیم، شاهد هستیم هنوز کار تکمیل آن به اتمام نرسیده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت تئاتر آئینه صبا گفت: قرار بود طبق قول‌هایی که شهرداری داده بود، پروژه تئاتر آئینه صبا در ایام محرم تکمیل و افتتاح شود، اما متاسفانه تا به امروز هیچ کاری در این باره انجام نشده است و به دلیل اختلاف شهرداری با پیمانکار زمان تکمیل و افتتاح آن مشخص نیست.

هاشمی رفسنجانی تأکید کرد: امیدواریم با حل مشکلات مدیریت شهری (شهرداری تهران) نسبت به تکمیل و افتتاح این دو پروژه اقدام عاجل انجام دهد.

او در تبیین مقام و جایگاه حضرت عباس (ع) و حضرت زینب (س) گفت: اگر ما حضرت زینب (س) را به عنوان پیام آور بعد از واقعه عاشورا می‌دانیم، باید جایگاه حضرت عباس (ع) را پیام آور قبل از عاشورا بشناسیم، زیرا حضرت عباس (ع) فردی بود که مهلت روز عاشورا را برای سپاه امام حسین (ع) دریافت کرد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالروز ۱۸ شهوریور ماه و حادثه میدان ژاله تصریح کرد: ۱۸ شهریور ماه در تاریخ جمهوری اسلامی روزی است که میدان ژاله با خون مردم تهران رنگین و این میدان نماد مبارزه مردم ایران با استبداد شد و همین سند به عنوان گویاترین سند حقانیت جمهوری اسلامی ایران مطرح شد.

۲۳۵۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1297606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =