ادعای دروازه‌بان هنگ‌کنگ: به کم‌تر از پیروزی فکر نمی‌کنیم!

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ از یارانش خواسته است در بازی برابر ایران به کمتر از پیروزی فکر نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاپ هونگ فای، دروازه‌بان 29 ساله تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ درباره بازی امروز (سه‌شنبه) تیمش برابر ایران گفت: من از بازیکنان هنگ‌کنگ خواستم در بازی با ایران به کمتر از پیروزی فکر نکنند و در این صورت است که می‌توانیم به سه امتیاز خانگی دست یابیم.

این دروازه‌بان به روزنامه HK گفت: تیم ملی فوتبال ایران به یک سطح جهانی رسیده و از سرعت خوبی در خط حمله و کارهای دفاعی برخوردار است. آنها سال گذشته در جام جهانی 2018 روسیه، پرتغال را متوقف کردند. با این وجود هنگ‌کنگ برابر چنین تیم قدرتمندی نباید به شکست فکر کند و می‌بایست ذهنیت پیروزی داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ همچنین گفت: ما باید امیدوار به کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی باشیم. تیم ملی هنگ‌کنگ در گذشته همواره برابر تیم‌های قدرتمند خوب کار می‌کرد و امیدوارم این کار را امروز در مصاف با ایران انجام دهیم.

تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران از ساعت 16:30 امروز در چارچوب دیداری از گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا مقابل هم قرار می‌گیرند. در دیگر بازی امروز این گروه کامبوج میزبان بحرین است و عراق نیز استراحت دارد.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1298180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =