رشد ۳۴ درصدی تعداد مشترکان گاز استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: ۴۳۷ هزار مشترک در بخش های مختلف اعم از خانگی، عمومی، صنایع و نیروگاه ها در استان اردبیل به شبکه سراسری گاز متصل هستند به طوری که از ابتدای دولت تدبیر و امید ، تعداد مشترکین بخش صنعتی ۳۴ درصد رشد داشته است.

سردار اسماعیلی بیان کرد: با عملیاتی شدن مصوبه شورای اقتصاد در خصوص تخصیص یارانه گازرسانی به مصرف کنندگان سوخت مایع و اتصال آن صنایع به شبکه توزیع گاز، شاهد کاهش۳۰ میلیون لیتری سوخت مایع از سبد انرژی استان خواهیم بود.

اتصال ۴۳۷ هزار مشترک به شبکه سراسری گاز در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۴۳۷ هزار مشترک در بخش های مختلف اعم از خانگی، عمومی، صنایع و نیروگاه ها در استان اردبیل به شبکه سراسری گاز متصل هستند.

وی همچنین به اهمیت توزیع گاز در استان اشاره کرد و گفت: هدف ما توزیع و ارائه خدمات به هموطنان است، بنابراین باید ارتباط با مشترکین در سطح عالی باشد و در همه بخش ها خدمات با کفیت بالا به مشترکین ارائه دهیم؛ همچنین باید هدف را بر کاهش مصرف سوخت مایع به خصوص در صنایع و جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بزرگترین پاداش کارکنان شرکت گاز استان اردبیل را خوشحالی و خرسندی هموطنان خصوصاً مناطق محروم و دورافتاده استان پس از گاز رسانی اعلام کرد و گفت: بر همین اساس شاهدیم که در حال حاضر شهرهای بهره مند از گاز در استان اردبیل به ۲۶ شهر (کلیه شهرهای استان) و ۹۶۱ روستا رسیده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1298830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =