۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کاربران خبرآنلاین: تسلیت به گروهک منافقین

کاربران خبرآنلاین با شرکت در یک نظرخواهی از اخراج جان بولتون استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز سه شنبه ترامپ با یک توئیت از اخراج بولتون خبر داد.

جان بولتون سومین مشاور امنیت ملی آمریکا پس از مایکل فلین و مک مستر از کاخ سفید اخراج شد. او گفته است دیگر هیچگاه به کاخ سفید باز نمی گردد.

بولتون به جنگ طلب ترین و تندرو ترین سیاستمدار آمریکایی معروف است. او کسی بود که قبل از ورود به کاخ سفید برنامه حمله به کره شمالی و ایران را طراحی کرده بود. به گفته تحلیلگران آمریکایی تنها دلیل اخراج او شکست مذاکرات با طالبان و ونزوئلا بوده است اما برخی دیگر شسکت سیاست حداکثری آمریکا علیه ایران را دلیل اخراج او تلقی کرده اند.

در همین باره خبرآنلاین در یک نظرخواهی از مخاطبان خود خواست نظراتشان را درباره اخراج بولتون بیان کنند که در ادامه برخی از واکنش کاربران را می خوانیم :

مخاطبی با اشاره به دوستی دیرینه بولتون با گروهک منفور و تروریستی منافقین نوشت: تسلیت به مجاهدین خلق (مزاحمین خلق) . خیلی روی این بابا حساب کرده بودند. فکر کرده بودند جای صدام را میتونه براشون پر کنه...

کاربری دیگر این اخراج را پیروزی دیپلماسی و مقاومت عنوان کرد.

برخی دیگر معتقدند که راه برای کاهش تنش با آمریکا هموار شده است.

اما عده ای معتقدند که پمپئو و هوک بدتر از بولتون هستند انها باید اخراج شوند.

کاربری نوشت: با توجه به نشست سازمان ملل و انتخابات اسرائیل و حرص و جوش دیشب نتانیاهو ، برکناری بولتون پیام زیادی داشت. ترامپ یک قدم به نفع ایران برداشت چون با وجود این زیرکی و هوش بولتون هیچگاه نمی تونست حسن نیت خودش رو نشون بده، بولتون جنگ طلب و منفور است اما به شدت باهوش است.

مخاطبی دیگر به دوستی بولتون با نتانیاهو اشاره کرد و نوشت: اسرائیل شکست خورد به معنای واقعی، قطعا نتانیاهو در انتخابات رای نمیاره

کاربر دیگری به تیم بی  اشاره کرده و نوشت: انزوای عربستان ، بن زاید هم از تیم بی خارج شد، بی بی در انتخابات رای نخواهد اورد ، تنها می ماند بن سلمان

مخاطبی دیگر عنوان کرد: بولتون خیلی جنگ طلب بود، ترامپ احتمالا می خواد سیاست خارجی اش، به ویژه در مورد ایران که بولتون خیلی روی اون نفوذ داشت رو تغییر بده چون مواضع بولتون نتونست در عمل موفق باشه.

کاربر دیگری نوشت: مرتجعین منطقه و منافقین خیلی به بولتون می نازیدند. اینم یه خفت دیگه

شما می توانید مشروح نظرات را اینجا بخوانید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1298834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =