شایعه مرگ یار غار ولیعهد سعودی در ابهام/ مجتهد: سعود القحطانی زنده است

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: افشاگر مسائل خاندان سعودی اعلام کرد سعود القحطانی زنده است و ماموریت‌هایی را که محمد بن سلمان به او محول کرده، انجام می‌دهد.

مجتهد، افشاگر مسائل پشت پرده خاندان سعودی در توئیت‌های جداگانه‌ای از ساخت پنج زندان در عربستان خبر داد و نوشت سعود القحطانی زنده است و مشغول انجام ماموریت‌های خاص برای محمد بن سلمان است.

این کاربر سرشناس سعودی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: هم اکنون پنج زندان جدید در عربستان در حال ساخت است. زندان اول در ریاض، زندان دوم در جده و زندان سوم در العلا برای زندانیان سعودی است. زندان چهارم در جده با ظرفیت بیست و پنج هزار نفر برای زندانیان خارجی است و درباره زندان پنجم تا این لحظه اطلاعاتی به دستم نرسیده است.

مجتهد در توئیتی دیگر نوشت: سعود القحطانی زنده است و همچنان مشغول انجام ماموریت‌های خاص برای محمد بن سلمان است. او در انزوا قرار دارد و از طریق نمایندگان ویژه بسیاری از پرونده‌هایی را که بن سلمان به عنوان تنها فرد قابل اعتمادش به او می‌سپرد، رتق و فتق می‌کند. به نظر می‌رسد تاریخ مصرف شایعه مرگ وی که بعدها از آن به خودکشی یاد می‌شد، گذشته است و دیگر قابل استفاده نیست.


2323
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1299382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =