خرید ویلای شمال با قیمت ارزان، افسانه یا واقعیت؟

خرید ارزان ویلای شمال، مقوله ای است که از نگاه برخی ها، دیرگاهی است به بن بست رسیده و عملا تا رسیدن به ایستگاه پایانی (که همان خرید ویلا با قیمت ارزان است)، راه درازی در پیش است.

از دیرباز، مقوله قیمت در محافل فعالان مسکن، مطرح بوده است و هرگاه نام خرید ویلا به میان آمده، دیر یا زود، مبحث قیمت نمود پیدا کرده و در برابر نگاه مان قد علم نموده است که بی تردید نشأت گرفته از اهمیت این مسئله است. باری، عقیده ما بر این است که یافتن راه حلی که به خرید ویلای ارزان در شمال، منتهی شود، عملی و امکان پذیر است و به فراخور این عقیده، محورِ گزارش حال حاضر، به چالش کشیدن راه حل هایی است که ما را در مسیر خرید ویلای ارزان ، یاری می سازند تا قیمت، مقوله روی زمین مانده ای به حساب نیاید.

خرید ویلای شمال با قیمت ارزان

راه رسیدن به ویلایی ارزان در شمال چیست؟ اول خونه پاسخ می دهد!

همه ما خو گرفته ایم با زیبایی هایی که در شمال جاری و ساری اند. ستودن شگفتی های شمال، پیش نیازش تولد در شمال نیست که تماشای تنها یک عکس از دریاچه چمستان و تالابِ محمودآباد کافی است تا باورِ "ارزشمند بودن خرید ویلای شمال"، در وجودمان جوانه بزند.

بحث از "اهمیت مناسب بودن قیمت" و به تبع آن، ضرورت خرید ویلای ارزان قیمت، بی مورد است چرا که این مقوله در وجود همه خریداران ویلا، مدت هاست که نهادینه شده و در صحبت خریداران ویلای شمال، دائما منعکس می شود (اکثر قریب به اتفاق خریداران ویلای شمال، نمونه ای با قیمت ارزان را جستجو می کنند و پافشاری آن ها بر قیمت ارزان، از اهمیت گریزناپذیرش حکایت دارد). بنابراین با علم به این موضوع که قیمت جزء اهم مسائل در خرید ویلای شمال به حساب می آید، در ادامه از مواردی خواهیم گفت که سبب ساز قیمت ارزان ویلا در شمال می شود که اتفاقا یک آرزوی همگانی محسوب می شود. یادآور می شویم فروش یک ویلا با قیمت مناسب، بی دلیل و اتفاقی انجام نمی گیرد که در ورای آن، دلایلی نهفته اند که اتفاقا ارزشمند و عاقلانه اند.

لازم نیست کفش آهنین بپوشیم!

برای خرید ویلای ارزان در شمال لازم نیست کفشِ آهنی بپوشیم.

قیمت برآورد شده برای ویلا هایی که در اماکن متفاوت، پراکنده شده اند، نسبی است. از بابِ تأکید و یادآوری می گوییم، قیمت ویلا در شمال مقوله ای نسبی است که هم گام با فاکتور های متعدد پیش می رود. از این رو، نخست این نکته را وارسی می کنیم که قیمت ویلای شمال تابعی است از چه فاکتور هایی؟

عوامل مؤثر بر قیمت ارزان ویلای شمال

موقعیت مکانی ویلا

اگر قرار باشد، مقوله قیمت ویلای شمال را ریشه یابی کنیم، نخست به موقعیت مکانی ویلا بر خواهیم خورد. منظورمان از موقعیت مکانی، نخست شهری است که ویلا در آن سر برافراشته و دوم، محله و موقعیت منطقه ای آن است. خرید ویلا در نور ، چمستان و محمودآباد به قیمت ارزان منتهی می گردد.

ساخت ویلا با محوریت چه مصالحی صورت گرفته؟

متریال و مصالح استفاده شده در ساخت ویلا نیز در راستایِ گفته های قبلی است و میزان هوشمندی ویلا نیز در شمار آن ها جای دارد. خاطر نشان می کنیم استفاده از متریالِ مرغوب، یک مسئله بنیادین برای ساخت ویلا در شمال به حساب می آید که قیمت تمام شده را لاجرم، تغییر می دهد. ذکر این نکته ضروری است که برخی متریال جنبه زیبایی دارند و از حیث امنیت و کیفیت تهی هستند، بنابراین قیمت گران یک ویلا، صرفا در استفاده از باکیفیت ترین مصالح، ریشه نمی دواند، که بعضا عیان گر این نکته است که ویلا مزین به مصالح دکوراتیو و سنگ های مجلل است.

میزان هوشمندی ویلا

همان طور که اشاره کردیم میزان هوشمندی ویلا در قیمت نهایی، یدی طولانی دارد، آن جا که استفاده از اثاثیه های مدرن و هوشمند، نمود می یابد، ناگزیر قیمت ویلا افزایش پیدا می کند. نه تنها وسایل هوشمند که امکانات ویلا در نوسان قیمت برآورد شده، شدیدا اثرگذارند.

فی الواقع، قیمت ویلا می تواند اقتباس شده از  امکانات و موقعیت ویلا باشد و قیمت ارزان انحصارا در ویلا های

نامطلوب، خلاصه نمی شود (بعضا شاهد افرادی هستیم که تجربه تلخ شان از خرید ارزان ویلا را به تمام ویلا های ارزان تعمیم می دهند). رشدِ مبرهن قیمت زمین و مصالح ساختمانی، جهشِ قیمت ویلا را گریزناپذیر ساخته است و یکی از ضعف های مهم در مسیر خرید ارزان ویلا به حساب می آید. با همه این ها، جای ویلای ارزان در میان ویلا های شمال هرگز خالی نیست، در ادامه روش های خرید ارزان ویلا را با هم مرور خواهیم کرد.

آنچه می تواند به قیمت ارزان ویلای شمال بینجامد به شرح ذیل است:

فروش اقساطی ویلای شمال

خرید ارزان ویلای شمال

فروش اقساطی ویلای شمال، از دیگر ابداعاتی است که برخی فروشندگان بدان دست یازیده اند تا بستر خرید ویلا را برای خریداران، هموارتر کنند.

شاید حکایت قیمت های مخدوش و دست خورده را در شمال شنیده باشید. اگر از دغل کاری در این حوزه فاکتور بگیریم، خبر از خرید ویلا با 70 مییلون تومان، از آن هایی است که برخی با شنیدنش می گویند: خنده آمد خلق را، اما یک لحظه صبر کنید. آگهی هایی که خرید ویلا با قیمتی بسیار نازل را وعده می دهند، همیشه نویدبخش فریب کاری و دوز و کلک نیستند. در چنین معاملاتی (به شرط حقیقی و واقعی بودن)، پای خرید اقساطی ویلا در میان است، شما چنین مبلغ نازلی را به صورت نقد و از همان ابتدا پرداخت می کنید و مابقی را به صورت اقساطی به فروشنده می پردازید. مهم ترین دستاورد خرید اقساطی ویلای شمال، قیمت ارزان است.

خرید ویلای وام دار

خرید ویلای وام دار از دیگر شیوه هایی است که به خرید ارزان منتهی می گردد، ویلا را به بهای ارزان خریداری می کنید و پرداخت اقساط باقی مانده را عهده دار می شوید، بدیهی است تا زمان تسویه اقساط، سند ویلا در رهن بانک باقی خواهد ماند.

https://avalkhune.com/readFile/1660/full?watermark=watermark

معاوضه ویلا با ماشین و دیگر املاک

سودآوری خرید ویلا در شمال ، گاها از در چنته داشتن خودرو و یا ملکی در دیگر شهر های کشور، بیشتر به نظر می رسد. ممکن است صاحب ملکی در دور افتاده ترین نقطه کشور باشیم که سودش با ویلای شمال، هرگز قابل قیاس نیست. ممکن است در یکی از شهر های کم رونق شمال صاحب ویلایی باشیم که باز هم می توان معاوضه آن با ویلای احداث شده در شهری تجاری و پررونق شمال، را ارزشمند خواند. یادآور می شویم پیش از معاوضه حتما از فردی متبحر بخواهید شما را به دور از منفعت طلبی و تعصب گرایی راهنمایی کند، ممکن است از منظر شما، معاوضه پر سود باشد در حالی که واقعیت چیز دیگری است. خرید زمین در شمال نیز حکایت مشابهی دارد و می شود زمین مدنظر را با خودرو و یا ملک دیگری معاوضه نمود.

صحب پایانی

از مواردی که به آمادگی کافی در زمینه خرید ویلای شمال، منتهی می گردد، مقوله قیمت است. خرید ویلای ارزان در شمال، محصولِ توجه به برخی نکات است که تیم اول خونه به صورت محتوای دیجیتال آن را در سایتش بارگذاری نموده است. تیم اول خونه، به هموارسازی معاملات ویلای شمال، دست یازیده و در نظر دارد این گره کور را ساده و آسان باز نماید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1299421