کمپین لبخند ستاره‌ها؛ کمک به دانش آموزان مناطق کم برخوردار، فقط با انتشار یک تصویر در اینستاگرام

مدادهای رنگی قد بلند، تراش‌های عروسکی، پاک کنی با بوی توت فرنگی، کوله‌های رنگارنگ و آن بوی خاص دفترهای نو ...


این‌ها تمام دل خوشی یک کودک برای اولین روز مدرسه است.

کم کم ماه مهر از راه می‌رسد و دیگر چیزی به آغاز سال تحصیلی جدید باقی نمانده...

انگیزه‌ هر کودک دانش آموزی برای شروع یک سال تحصیلی جدید خرید همین لوازم التحریر رنگارنگ و جذابی است که پشت ویترین مغازه‌ها دل‌شان را می‌برند.

 اصلا آن " بوی ماه مهر" که می‌گویند در واقع بوی همین لوازم التحریر نو است و گرنه ماه مهر که بویی ندارد!

اما امسال یک مهرماه متفاوت را در پیش داریم؛ در سالی که گذشت اتفاقات ناخوشایندی برای بسیاری از هموطنان‌مان افتاد، از سیل گرفته تا افزایش ناگهانی قیمت ها، تعطیلی تعدادی از کارخانه‌ها و به طبع بیکار شدن کارگران ایرانی.

در نتیجه امسال بسیاری از خانواده‌های مناطق کم برخوردار به خاطر افزایش قیمت لوازم التحریر نگرانی زیادی بابت تامین لوازم مورد نیاز برای تحصیل فرزندانشان دارند.

اما خبر خوب این است که امسال همه ما می‌توانیم با  مشارکت در کمپین لبخند ستاره‌ها بدون هیچ هزینه‌ای در زدودن غبار نگرانی از چهره‌ی هم‌وطنانمان در مناطق کم برخوردار سهیم باشیم.

این کمپین برای سومین سال متوالی توسط شرکت ستاره اول برگزار می گردد.

برای این کار ستاره اول روی مهربانی و وسعت قلب‌های شما حساب ویژه‌ای باز کرده؛ در این کمپین قرار است از طرف شما بیست هزار بسته لوازم التحریرِ با کیفیت ایرانی به دانش آموزان این مناطق اهدا شود.

برای توزیع این بسته‌ها هم به گونه‌ای برنامه ریزی شده که فقط به دست نیازمندان واقعی برسد، پس از این بابت هم خیالتان راحت باشد.

پیوستن به کمپین لبخند ستاره‌ها بسیار ساده است؛ فقط کافیست با مراجعه به سایت https://setareyek.ir/labkhandesetareha

یا با استفاده از ربات تلگرامی https://telegram.me/labkhandesetareha_botتصویر مشارکتی کمپین را دریافت کرده و در صفحه اینستاگرام‌تان منتشر کنید. همین!

این کار باعث می‌شود افراد بیشتری به این کمپین‌ بپیوندند تا بتوانیم به دانش آموزان بیشتری کمک کنیم.

در نهایت شرکت ستاره اول به ازای هر پست منتشر شده یک کوله پشتی پر از لوازم التحریر با کیفیت و 100% ایرانی را از طرف شخص شما به یک کودک نیازمند اهدا می‌کند؛ حالا شما هم دلیل لبخند آن کودک شده‌اید و هم کارگران زحمت‌کش ایرانی! یعنی یک تیر و هزاران نشان!

راستی هنگام انتشار پست حتما ، پیج setare_aval@ را تگ کرده و از هشتگ #لبخند_ستاره‌_ها هم استفاده کنید تا بتوانیم پست شما رو پیدا کنیم.

هم‌چنین شما می‌توانید با شماره‌گیری #110*1* از خطوط همراه اول یا مراجعه به بخش نیکوکاری اپلیکیشن ستاره یک در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشید.

شرکت در این کمپین و انتشار پوستر اختصاصی در صفحه شخصیتان، فقط چند دقیقه وقت می‌گیرد و هیچ هزینه‌ای هم ندارد؛ اما با انجام آن یک دنیا شادی را به یک کودک نیازمند هدیه می‌دهید.

"در بهشت خانه‌ای قرار دارد که به آن «خانه شادی» می‌گویند؛ تنها کسانی وارد آن می‌شوند که کودکان را خوشحال کرده باشند."

رسول گرامی اسلام(ص)

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1299970