۱ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
منطقه سرخ دره جنگل ابر آتش گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حمید رضا کشاورزیان گفت: وقوع آتش‌سوزی و مهار آن در منطقه سرخ دره جنگل ابر خبر داد و گفت: برای مهار این آتش سه اکیپ امدادی از منابع طبیعی و محیط‌زیست به منطقه اعزام شدند.

 حمید رضا کشاورزیان، رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه ساعتی پیش وقوع آتش‌سوزی در منطقه سرخ دره جنگل ابر شاهرود به یگان حفاظت منابع طبیعی شاهرود گزارش شد،گفت: بلافاصله سه اکیپ برای مهار این آتش به منطقه اعزام شدند.

او ضمن بیان اینکه هم‌اکنون آتش مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری شده است، افزود: هنوز نمی‌توان برآورد مشخص از میزان خسارت آتش‌سوزی به رسانه‌ها اعلام کرد، اما حدود ۵۰۰ متر حجم این آتش گزارش می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه علت وقوع آتش‌سوزی در دست بررسی است، ابراز داشت: به دلیل اینکه منطقه کوهستانی است نیروهای منابع طبیعی در منطقه حضور دارند تا به دلیل وجود باد شدید مجدد آتش شعله‌ور نشود.

کشاورزیان اضافه کرد: شیشه و پلاستیک از جمله زباله‌هایی هستند که در صورت رها شدن در طبیعت همانند ذره بین عمل کرده و باعث آتش‌سوزی می‌شوند لذا از طبیعت دوستان تقاضا می‌شود این وسایل را در جنگل‌ها و مراتع رها نکنند و همچنین چوپان‌ها نیز حتما از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =