نمایشگاهی که برای هنرمندان بسیار ضروری است

نمایشگاه گروهی «پیوست طبیعت و معماری» جمعه ۲۹ شهریور در گالری آرتیبیشن آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه به ارتباط با طبیعت که برای هنرمندان بسیار ضروری است، می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه گروهی «پیوست طبیعت و معماری» جمعه ۲۹ شهریور در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

در بیانیه این نمایشگاه که آثار آن، مناظری از تاثیر معماری و طبیعت را در بردارند، آمده است: «ارتباط با طبیعت شرطی ضروری برای هنرمند است، هنرمند خود بخشی از طبیعت در میان فضای طبیعی است و بین طبیعت و او ارتباط دائمی برقرار است. رابطه‌ای چند سویه که نه انسان را کورکورانه اسیر جبر جغرافیایی طبیعت می‌بیند و نه طبیعت را تمام و کمال مقهور انسان می‌کند تا به اختیارِ انسان تسخیر ‌شود. گاه طبیعت الهام‌دهنده معماری و نقاشی است، گاه نقاشی ایده اولیه معماری است و گاه معماری در طبیعت تاثیر بی‌شمار نهاده است.»

در این نمایشگاه، آثاری از محمدعلی ترقی‌جاه، سمیرا دریا، مصطفی سلطانی، شنتیا ذاکرعاملی، زرین صلاحی، زهرا قراخانی، علی گلستانه، مرتضی گودرزی، روژانو محمدزاده، اهورا محمدی، ابراهیم فرجی، قاسم محمدی، منوچهر معتبر، میثم نژاد رسولی، مرجان نعمتی و آرمان یعقوب پور به نمایش در می آید.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =