البرز حائز رتبه ۲ کشور در تعداد پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ شد

اقتصاد برخط نوشت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرزگفت: استان البرز توفیق کسب رتبه ۲ کشور در تعداد پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را از آن خود کرد.

 جهانگیر شاهمرادی با اشاره به تحقق سهم ۲۰ درصدی ۷ دستگاه اجرایی بیان کرد: برخی دستگاهها از جمله پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و راه شهرسازی بیش از سهم ۲۰درصدی خود را دریافت کرده اند اما اصلی ترین دستگاهها که سهم ۲۰درصدی خود را از دستگاه مربوطه وصول نکرده اند ارشاد اسلامی میراث فرهنگی و سازمان صمت است که کمتراز ۲۰درصد دریافت کرده اند و این قابل قبول نیست لذا انتظار می رود با پشتکار نسب به تحقق سهم خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه در بحث رونق تولید با هیچ دستگاهی شوخی نداریم، افزود: تمام دستگاهها مکلف هستند با تمام توان در راستای تحقق سهم ۲۰ درصدی خود اقدام نمایند و هیچ دلیل در خصوص محقق نشدن این امر پذیرفته نمی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به وضعیت استان از نظر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در سطح کشور، گفت: طبق آخرین آمار، استان البرز از نظر تعداد تسهیلات رتبه ۲ کشوری را دارد و در ارتباط با مبلغ پرداختی، دارای رتبه ۴ است.

وی  تاکید کرد: استان البرز این پتانسیل و ظرفیت را دارد که همانند سال گذشته رتبه ۱ را در پرداخت تسهیلات رونق تولید بدست آورد و از بانکها انتظار می رود تمام تلاش خود را برای تحقق این امر بکار برند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1300736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =