امام جمعه تهران:بی‌غیرتی کشور اسلامی را ساقط می‌کند/رئیسی مچ دزدها را می‌گیرد/گول شعارهای انتخاباتی را نخورید

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: شیطان فرهنگ عفاف، حجاب و غیرت را از مردان و زنان می گیرد. این کشور، کشور امام زمان و امام حسین است. بی بند و باری دشمن امام حسین است. امام حسین (ع) به شهادت رسید که این چنین نشود. بی عفتی و بی غیرتی کشور اسلامی را ساقط می کند. مگر آندلس ساقط نشد؟ با خون شهدا بازی نکنید.

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران، با اشاره به واقعه کربلا گفت: در ارتباط با ریشه‌یابی کربلا صاحب نظران نظرات مختلفی را ابراز کردند اما چه خوب است که از خود حضرت سیدالشهدا سوال کنیم که چه شد این جنایتکاران این جنایت عظیم را مرتکب شدند؟ اینها که خود را مدعی مسلمان بودن می‌دانستند و پیامبر اکرم را رسول‌الله می‌دانستند چطور حاضر شدند این رفتار را بکنند؟ شیطان آنها را از یاد خدا برد و یاد خدا از خاطره آنها محو شد. برادران عزیز این یک هشدار است. ممکن است هر فردی گرفتار این بیماری شود. وقتی یاد خدا از انسان‌ها دور شد ممکن است انسان ها هر جنایتی را مرتکب شوند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به خطبه 259 نهج البلاغه بیان کرد: یاد خدا دل را نورانی می کند و صیقل می زند. دل یعنی همان که فرمود قلب مومن جای من است. وقتی دل نورانی شد گوشی که سنگین شده و سخن حق را نمی شنود به برکت نورانی شدن قلب می شنود. به نامه اعمال چند ساله خود نگاه کنیم و ببینیم چه کردیم. چرا انقلابی که آن قدر شهید داد، داده و می دهد را به بازی گرفتیم و با خون شهدا بازی کردیم؟ با بیت المال چه کردیم؟ به اندازه حقوقی که برداشتیم برای مردم کار کردیم؟ آیا می دانیم درد مردم چیست؟

اهم اظهارات وی را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*مسئول از خودش سوال کند اگر دید باید برگردد، ناله‌ها و فریادهایش را زیادتر کند شاید خدا به دادش برسد. مومنین خیلی به یاد خدا هستند. یک آن از یاد خدا رفتن، طعمه شیطان شدن است. شیطان کنار خانه خدا و حرم امام حسین هم که باشی دست بردار نیست. حالا که شیطان از ما دست بردار نیست ما هم نباید از یاد خدا دست برداریم. شیطان با غضب عقل را می دزدد.
*شیطان فرهنگ عفاف، حجاب و غیرت را از مردان و زنان می گیرد. این کشور، کشور امام زمان و امام حسین است. بی بند و باری دشمن امام حسین است. امام حسین (ع) به شهادت رسید که این چنین نشود. بی عفتی و بی غیرتی کشور اسلامی را ساقط می کند. مگر آندلس ساقط نشد؟ با خون شهدا بازی نکنید. با کشور اسلامی بازی نکنید. با غرور و غیرت جوانان کشور بازی نکنید. شیطان می گوید می توانی ده هزار دلار بدزدی چرا نمی دزدی؟ خاک بر سرت!

*آقای رئیسی مچ دزدها را گرفته و دانه دانه محاکمه و برخورد قاطع می‌کند؛ برای ایشان دعا کرده و آرزوی توفیق داریم. خداوند انشاالله حافظ ایشان باشد.

در این لحظه نمازگزاران شعار دادند: رییسی، رییسی حمایتت می کنیم.

*{ با اشاره به بازگشایی مدارس}: این دانش آموزان چند ساعت در اختیار آموزگاران و امانت های وزین الهی هستند. اینها در فصلی هستند که به دست آموزگاران ساخته می شوند. این دوران عمر، روحشان و قلبشان مانند زمین خالی آماده برای کِشت است. اگر خدای ناکرده از زبان شما برخی از مبانی دین تشکیک و متزلزل شد این بچه دیگر متزلزل بار می آید. اینها می توانند به دلیل بی توجهی آموزگار از ابتدا آلوده شوند. آموزگاران به خودتان رحم کنید که وقت عبور از صراط مرتب از امانت و صله رحم سوال می شود. با امانت الهی، انقلاب و بچه ها چه کار کردید؟

* آموزش و پرورش دو مسئولیت دارد. بار پرورش خیلی سنگین است و این قضیه ساده نیست. اگر توجه شود نوجوانی ساخته می شود که مایه افتخار اسلام و انقلاب می شود. اگر اینها تربیت شوند قطعا کشور بیمه می شود. آمریکا و پست تر و لعین تر از او هیچ غلطی نمی تواند بکند.

* هفته دفاع مقدس است، دفاع بسیار مهم است؛ قرآن میفرماید اگر دفاع نکنید نه مسجد دارید و نه هیچ چیز دیگر،اگر مردم دفاع نکنند زمین فاسد خواهد شد. دفاع میدان های مختلفی دارد گاهی جنگ است که در میدان جنگ صورت می‌گیرد گاهی فرهنگی است.

*فکر نمیکنید یک فرهنگ غلط غربی آمده است و میخواهد اسلام و دین را از ما بگیرد ، نگاه کنید وضع عفاف و حجاب چیست؟ دفاع کنید از فرهنگ دین و عاشورا،میدان دفاع فرهنگی بسیار مهم است ،خدا شهید مطهری را رحمت کند او یک مدافع قوی فرهنگی بود.

*یکی دیگر از میدانهای دفاع اقتصادی است ، شما احساس میکنید آمریکا میتواند فشار را زیاد کند تا مردم را اذیت کند اما بدانید آمریکاهنگامی که مشاهده کرد فشار اقتصادی اثر ندارد به فشار دروغ گویی روی آورده است و می خواهد تا می تواند ذهن ها را منحرف کند پس باید امید را در درون قوی و از بیرون قطع کنید .

*دشمن شناسی بسیار مهم است اگر دشمن بود و شما نشناختید شما ساده لوح بودید . دشمن ترین دشمن آن است که خود و مکرش را پنهان کند و شما یک دفعه در دامن مکر قرار گیرید . بسیار باید مواظب بود. خیلی از شعارها داده می شود اما زمانی می رسد که مشاهده می کنید همه شان دروغ بوده است.

*فصل انتخابات مواظب باشید،همه هم به میدان می آیند و شعار می دهند گول شعارها را نخورید خود طرف را بشناسید مطمئن شوید آدم راستگویی است به آن رأی دهید. منافقین کلیدهای مخفی  دارند و اگر او را نشناسید یک دفعه حمله می کنند و شما در معرض حمله آنان قرار خواهید گرفت خطر نفاق در طول تاریخ اسلام و مسلمین هزار برابر بیشتر از خطر مشرکین است ، آمدند و جایگاه ها را گرفتند و هرچه توانستند گناه کردند . 

27۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =