واکنش‌ها به دروغ‌پراکنی علیه خانواده یک نماینده مجلس

شایعه پراکنی علیه خانواده یک نماینده زن مجلس با واکنش هایی از سوی دیگر پارلمان‌نشینان روبرو شد.

به گزارش خبرآنلاین، از یک روز پیش، شایعاتی علیه پروانه سلحشوری نماینده مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی به ویژه توئیتر به راه افتاد. خبرسازی هایی که براساس آن برادرزاده این نماینده مجلس را سرکرده یک باند ماساژ جنسی معرفی می کردند. این ادعا اما به سرعت از سوی نماینده تهران و برادرش تکذیب شد تا برخی شایعه پردازان حتی مجبور به عذرخواهی هم شوند.

در همین راستا، علیرضا رحیمی نماینده تهران در واکنش به دروغ پراکنی علیه نمایندگان مجلس در توئیتر نوشت: در شرایطی که ظریف رجزهای امریکایی ها را رصد می کند نمایندگان باید دروغ های همکاران خود را رصد کنند. با داس دروغ بدست نمایندگان اعزامی خود، عرصه کشمکش را از رسانه به مجلس کشاندند. بخشی از دلواپسان که از کمپین ابزاری شفافیت نتیجه نگرفتند اکنون به دروغ پراکنی علیه همکاران رو آورده اند.

فاطمه سعیدی هم دیگر نماینده مردم تهران بود که در واکنش به شایعات علیه سلحشوری نوشت: تهمت های سخیف و دروغ هایی که به خواهرم پروانه سلحشوری نسبت داده اند تاسف بار است. ای کاش کسانی که داعیه ارزش ها دارند و قرار بود عصاره فضایل ملت باشند در چنین گناهی سهیم نمی شدند.

محمد رضا زائری هم در توئیتی در دفاع از پروانه سلحشوری نوشت: عده ای بر اساس یک خبر دروغ تهمت هایی به خانواده یک نماینده مجلس می زنند!  من که باور نمی کنم این جماعت به حقیقت متدین و انقلابی و حزب اللهی باشند! ولی بر اساس ادعای خودشان، واقعا با این دست فرمان حکم دادن، چه از دین و شرع باقی می ماند؟ اگر دینداری این است، ما همه بی دین! اگر اصولگرایی این است، ما همه فروع گرا! اگر انقلابیگری این است، ما همه ضد انقلاب!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =