روند اجرای مصوبات کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید رصد می شود

معاون استاندار در هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استاندار محترم البرز به جد روند اجرایی شدن مصوبات کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را پیگیری می کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی  البرز: جهانگیر شاهمرادی در جلسه ای که در خصوص رفع مشکل گازرسانی به یک واحد تولیدی بر گزارشد، افزود: استاندار محترم البرز به جد بر روند اجرایی شدن مصوبات کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید نظارت دارد از این رو با توجه به حساسیت های موجود ضرورت دارد، رسیدگی به مشکلات و موانع  واحدها تسریع شود.
وی افزود: در خصوص این واحد انتظار می رود مجوز شهرداری وشرکت گاز ظرف ۲۴ ساعت صادر گردد همچنین تمام دستگاه ها باید پشتیبان واحدهای تولیدی باشند چراکه رونق اقتصاد به تولید وابسته است. 
 معاون استاندار در هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر لزوم ثبیت و ایجاد اشتغال در استان اظهار داشت: هر واحد تولیدی فعال که توانسته است اشتغالی ایجاد کند مورد توجه وحمایت استاندار است واین واحد در حال حاضر ۲۵۰ نیروی کار مستقیم دارد.
وی تاکید کرد: جهت پیگیری مصوبات تصویب شده، دستگاه ها موظف هستند تا ۴ مهر ماه اقدامات لازم در خصوص گازرسانی به محل واحد تولیدی را به نتیجه رسانده واین معاونت بعد از تاریخ اعلام شده نتیجه را بررسی خواهد کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1301900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =