استقرار ۴ بالگرد در پایانه‌های مرزی اربعین

ایسنا نوشت: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش هلال احمر در داخل کشور برای ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران اربعین خبر داد.

مرتضی سلیمی  در نشست خبری که به منظور تشریح خدمات جمعیت هلال احمر در اربعین امسال برگزار شد،  بااشاره به چهار قرار گاه مرزی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی گفت: نمایندگان جمعیت هلال احمر و امدادگران در این قرارگاه‌ها حضور خواهند داشت و  ۳۸ دستگاه خودروی عملیاتی، ۳۶ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی و موتور آمبولانس و ۹۴ دستگاه آمبولانس نیز در این قرارگاه‌های مرزی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه چهار فروند بالگرد امدادی  نیز در قرارگاه‌ها فعال خواهند بود، افزود: در طرح اربعین امسال ۱۱ هزار نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر به شکل داوطلبانه با سازمان امداد و نجات همکاری خواهند کرد.

وی در ادامه در مورد دیگر اقدامات صورت گرفته شده از سوی سازمان امداد و نجات نیز گفت: استقرارهای ما در استانهای ایلام، خوزستان و کرمانشاه خواهد بود و علاوه بر آن در تامین تجهیزات در خارج از کشور نیز مشارکت داشتیم به طوری که ۳۰ دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس به کشور عراق اعزام کرده ایم تا در صورت وقوع هر نوع حادثه احتمالی امدادرسانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =