تفریحات مهیجی که با تخفیفان در تهران میتوانیم داشته باشیم

تهران شهر شلوغ و بزرگی است. این همه جمعیت نیاز به مراکزی تفریحی متعدد دارند. به خاطر همین موضوع  تعداد مراکز تفریحی در تهران بسیار زیادند. حالا سوال این است آیا می‌توانید بگویید تمام مراکز تفریحی در تهران را می‌شناسید؟ یا چطور می‌توانید در تهران تفریح کنید؟

تفریح در تهران با تخفیفان یکی از پیشنهادهایی است که می‌تواند به شما کمک زیادی کند.  تخفیفان به شما کمک می‌کند تا نه تنها با بهترین مراکز تفریحی در تهران آشنا شوید، بلکه بتوانید از خدمات آن‌ها با تخفیف هم استفاده کنید. در ادامه سعی داریم شما را با برخی از بهترین پیشنهادهای تفریح در تهران با تخفیفان آشنا کنیم.  

بام لند تهران

به غربی‌ترین منطقه تهران که بروید در کنار دریاچه چیتگر، منطقه‌ای زیبا را مشاهده می‌کنید که بام لند نام دارد. بام لند تهران یکی از جذاب‌ترین مراکز تفریحی در تهران است. این منطقه که امروز یکی از قطب‌های گردشگری در تهران به شما می‌رود، تمام نیازهایی که شما برای تفریح و خوشگذرانی به آن نیاز دارید را برآورده کرده است. از شهربازی و تفریحات آبی گرفته تا مراکز خرید و رستوران گردی. امکانات بام لند تهران باعث شده تا همه روزهزاران نفر از این مکان بازدید کنند. وجود کافه و رستوران‌های زیاد و رو به دریاچه چیتگر که چشم اندازی منحصر به فرد دارند، از جذاب‌ترین دلایل رفتن به باملند است. وجود برندهای برتر دنیا و مراکز تفریحی جذابی مانند سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده روی، کلوپ ماهیگیری، وی آر لند و…. باملند را از سایر مراکز تفریحی تهران متمایز کرده است. علاوه بر این تخفیفان همیشه پیشنهادهای متنوع از تخفیف باملند را برای شما مهیا کرده است.

دلفیناریوم برج میلاد

تهران دلفین دارد! کافی است به دلفیناریوم برج میلاد بروید از تماشای نمایش دلفین‌ها و شیر دریایی بانمک لذت ببرید. دلفیناریوم برج میلاد با ۱۲۰۰ نفر ظرفیت در کنار برج میلاد قرار گرفته و مرتفع‌ترین دلفیناریم دنیا است. این دلفیناریوم از تکنولوژی شبیه سازی آب اقیانوس بهره می‌برد و قابلیت نگهداری از انواع جانوران دریایی را دارد. دلفیناریوم برج میلاد شما را یک ساعت با با اجرای بی‌نظیر دلفین‌ها سرگرم می‌کند. برج میلاد میزبان هر روز میزبان آلفا و کاسیا است که هر شب با اجرای نمایش‌هایی زیبا، چشم‌های همه را به خود خیره می‌کنند. برای تماشای دلفین‌ها کافی است با خرید بلیط دلفیناریوم برج میلاد از تخفیفان به دوستداشتنی‌ترین جانوران اقیانوس‌ها بپیوندید و از تجربه خاص دیدن این جانوران و نمایش‌های بی‌نظیر آنها لذت ببرید.

رویا پارک

خطای دید عنوانی است کلی برای معرفی اختلاف آنچه انسان از پیرامونش درک میکند با آنچه واقعا وجود دارد. خواه این اختلاف بر اثر پردازش و تحلیل مغز ما باشد و یا بر اثر ویژگی های سیستم بینایی. به همین دلیل خطای دید به موضوعی جذاب برای مطالعه دانشمندان و سرگرمی در عموم مردم تبدیل شده است. در حقیقت خطای دید برای بسیاری از مردم آشنا ولی اسرار آمیز است، تنوع بسیار زیادی دارد و دارای نمونه های قابل نمایش است.

یکی از مکان‌هایی که می‌توانید خطای دید را تجربه کنید، رویا پارک تهران است. رویا اولین پارک جادویی ایران است. مجموعه رویا پارک تهران جدیدترین و بزرگترین نوع از موزه های خطای دید در ایران و خاورمیانه است که بیش از ۱۰۰ اثر خطای دید را به شما نشان می‌دهد. آثار خطای دید در رویا پارک شامل نقاشی‌های سه بعدی در دو بخش ایران و بین الملل، بخش آینه ها، بلک لایت، اتاق های وارونه و... می‌شود. رویا پارک از نظر تنوع آثار، در ردیف ۵ موزه‌های تراز اول جهان قرار دارد. بازدید از این پارک بی‌نظیر را از دست ندهید.

اپارک

پارک آبی اپارک، به عنوان یکی از بهترین و پرهیجان ترین تفریحات تهران به شمار می رود. ورزش و تفریحی که می توانید از ابتدای صبح وارد مجموعه آن شوید و تا شب در کنار دوستان از سرسره ها و بازی های این پارک آبی لذت ببرید.

اپارک از زمان تاسیس تا به امروز، مورد استقبال بسیاری از خانواده ها و جوانان قرار گرفته است. این پارک آبی که در اتوبان تهران کرج با مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار مترمربع در سال ۹۶ تاسیس شده است، علاوه بر تهرانی ها و کرجی ها، میزبان بسیاری از مسافرانی است که به تهران سفر می کنند.

برای خرید بلیط اوپارک با تخفیف می توانید به سایت تخفیفان مراجعه کنید و با تخفیف بیشتر، به تعداد دلخواه بلیت اوپارک را خریداری کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302696