توزیع بسته های نوشت‌افزار در مدارس تبریز

ایرنا نوشت: همزمان با بازگشایی مدارس، بسته‌های نوشت افزار حاصل از صرجویی قبوض کاغذی توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مدارس این کلان‌شهر توزیع شد.

در آیین بازگشایی مدارس که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و تعدادی از مسئولان استانی در یکی از مدارس تبریز برگزار شد، بسته های فرهنگی شامل نوشت افزار که از محل صرفه جویی هزینه حذف قبوض کاغذی تهیه شده بود، به دانش آموزان اهدا شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این خصوص گفت: با اجرای طرح ملی حذف قبوض کاغذی، مقرر شد تعداد ۱۰۰ هزار بسته نوشت افزار توسط شرکت های توزیع برق کشور به صورت همزمان در سراسر کشور توزیع شودد.

عادل کاظمی افزود: در این راستا شرکت توزیع برق تبریز نیز، ۲۰۰۰ بسته شامل دفتر، مداد، خودکار، پاک کن و مداد تراش را که از اقلام اولیه و ضروری برای دانش آموزان است، آماده و در تعدادی از مدارس شهر تبریز توزیع کرد.

وی اظهار کرد: هدف ما فرهنگ سازی استفاده از قبوض الکترونیکی به جای قبوض کاغذی به منظور کاهش هزینه ها و کمک به حفظ محیط زیست است.

کاظمی افزود: توزیع این بسته ها با همفکری و همکاری مسئولان آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی و توسط همکاران برق تبریز انجام شد.

شرکت توزیع برق پیش‌تر اعلام کرده بود که از اول مهرماه جاری قبوض کاغذی حذف می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =