کشف هزار کیلوگرم ژله فاسد و تاریخ مصرف گذشته از یک قنادی

میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف بالغ بر یک هزار کیلوگرم ژله فاسد از یک واحد صنفی قنادی در شهرستان جیرفت خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به کشف بالغ بر یک هزار کیلوگرم ژله فاسد از یک واحد صنفی قنادی اظهار داشت: با دستور قضایی این واحد صنفی پلمب و متصدی واحد صنفی که یک خانم است به اداره نظارت بر اماکن عمومی دلالت شده و پرونده قضایی برای وی تشکیل شده است.

این مقام قضایی حفظ امنیت غذایی شهروندان را مهم دانست و افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم و در راستای حفظ حقوق عامه دستورات قضایی لازم را مبنی بر جمع آوری لوازم مصرفی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از سطح واحدهای صنفی در شهرستان را صادر نموده است.

حسین سلامی ادامه داد: در همین راستا یک هیات عالی متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، دایره نظارت بر اماکن عمومی، دامپزشکی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و نماینده دادستان در این شهرستان تشکیل شده است و به صورت مستمر بر بازار نظارت دارند.

وی خاطرنشان ساخت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق نهادهای مذکور به اطلاع مسئولان شهرستان برسانند و مطمئن باشند در اسرع وقت به گزارش و شکایت آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

 
۲۳۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1302988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =