مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز مطرح کرد؛
اعلام آمادگی برای تشکیل خانه احزاب در استان البرز

مهر نوشت: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: برای تشکیل خانه احزاب در استان اعلام آمادگی کرده ایم.

کریم حمیدوند بعداز ظهر سه شنبه در آئین افتتاح جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان البرز، گفت: برای مشارکت و توسعه سیاسی بیشتر این جبهه ها تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه بحث احزاب اهمیت بالایی در کشور دارد، گفت: مردم از بدو انقلاب تا کنون نظام را حفظ کرده و در صحنه ها به میدان آمده اند، در این راه عرصه انتخابات و حضور احزاب مقتدر برای نشاط، شور و هیجان این عرصه مهم است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با اشاره به اینکه با اقتدار احزاب کار دولت و نهادهای دولتی تسهیل می شود، گفت: باید احزاب بهترین اعضا را انتخاب کنند تا بتوانند بیشترین سطح رضایتمندی را برای مردم فراهم کرده و کشور از کارکرد صاحبان حزبی برخوردار شود.

حمیدوند با اشاره به اینکه آمادگی لازم برای فعالیت جبهه ها و گروه های مختلف انتخاباتی در استان را داریم، افزود: به یقین در استان زمینه ها برای مناسب سازی فعالیت این جبهه های سیاسی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی خانه احزاب در البرز اعلام آمادگی کرده ایم، گفت: فعالیت سیاسی و مشارکت مردم  با شور و نشاطی که در نتیجه تشکیل و فعالیت احزاب در عرصه انتخابات ایجاد می شود با اهمیت بوده و به نفع نظام و کشور است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز با تاکید بر اینکه تا روز ثبت نام برای انتخابات باید چرخ کشور بچرخد، گفت: مسئولان باید مراقب باشند روال عادی را در فعالیت های خود طی کنند و شبهه ای ایجاد نشوند که مسئولان دولت به سمت گروه خاصی حرکت می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1303182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =