استاندار کردستان:با برنامه‌ریزی مناسب و اولویت بندی پروژه‌ها، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

استاندار کردستان گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، جلوگیری از اتلاف منابع و با اولویت‌بندی پروژه‌ها، می توانیم کارهای بزرگی در استان انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در پنجمین جلسه شورای اداری و مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت: انتخاب مدیران برتر را نه به معنای کم کاری سایرین بلکه نشانه تلاش بیشتر مدیران منتخب و کارشناسان آنان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: همه مدیران کردستان باید نمونه باشند و با توجه به عقب ماندگی های استان لازم است با پیگیری های شبانه روزی، حداقل از میانکین کشوری بالاتر باشیم و روزی باید به خودمان تبریک بگوییم که در شاخص توسعه در رتبه های برتر کشور قرار بگیریم.

مرادنیا در ادامه اذعان داشت: در استان تعداد زیاد پروژه های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۶۰ درصد داریم که هرساله اعتباراتی به این پروژه تعلق می گرفت اما به سرانجام نمی رسید، لذا از سازمان مدیریت خواستم که آنها را اولویت بندی کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب، جلوگیری از اتلاف منابع و با اولویت بندی پروژه ها، می توانیم کارهای بزرگی در استان انجام دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد:کردستان در حوزه های مختلف بویژه سرمایه گذاری و اشتغال به کارهای جدی نیاز دارد اما یکی از گله مندی های همیشگی سرمایه گذاران طولانی بودن زمان صدور مجوزها و اتلاف وقت است.

مرادنیا در این خصوص از مدیران خواست با توجه به تاثیر سرمایه گذاری ها در ایجاد اشتغال و خلق ثروت در استان، روند صدور مجوزها را تسریع کنند.

استاندار کردستان با یادآوری عقب ماندگی های استان در حوزه زیرساخت نیز تصریح کرد: نباید به تخصیص ها قناعت کنیم و لازم است به جد پیگیر توسعه راه، راه آهن و گردشگری باشیم.

وی رویکرد استان در حوزه فرهنگی طی ۲ سال گذشته را نیز مثبت ارزیابی و اضافه کرد: باید مشارکت مردم را بیشتر به کار بگیریم، با مردم مهربان تر باشیم، خودمان را در کنار مردم ببینیم و زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

مرادنیا در ادامه اظهار داشت: رسانه ها با انتقاد درست و منصفانه، می توانند نقش بسیار مهمی در توسعه استان داشته باشند.

وی در این خصوص افزود: مدیران باید رسانه ها را همکار خود در توسعه قرار دهند، همه انتقادهای آنها نادرست نیست، بلکه آنها را باید بپذیریم و از آنها استفاده کنیم.

استاندار کردستان در این جلسه ضمن اینکه از مدیران استانی خواست در انتخاب مدیران شهرستان ها با فرمانداران هماهنگی کنند، تاکید کرد: مدیران باید در شهرستان ها مستقر باشند.

پاسخگویی مدیران به ارباب رجوع، برگزاری جلسات بعد از ساعت اداری و با مدت معین و محدود و همچنین تلاش فرمانداران در برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه، از دیگر موارد مورد تاکید استاندار در این جلسه بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =