مردم باید نتیجه بازرسی و ارزیابی را در عمل احساس کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که به ارایه گزارش تیم بازرسی از عملکرد دستگاه های اجرایی و گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی استان در این راستا اختصاص داشت، گفت: ارزیابی های صورت گرفته باید اثرگذاری و در بهبود عملکرد دستگاه ها نقش داشته باشد. ‎

به گزارش  خبرآنلاین منطقه  استان مازندران، حسین حسن نژاد در این جلسه که به ارایه گزارش تیم بازرسی از عملکرد دستگاه های اجرایی و گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی در این راستا اختصاص داشت، با بیان این که ارزیابی های صورت گرفته باید اثرگذاری و در بهبود عملکرد دستگاه ها نقش داشته باشد، گفت: هدف از ارزیابی دستگاه ها در حوزه صیانت از  حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، بهبود عملکرد، پاسخ گویی و اصلاح فرآیندهاست.

حسن نژاد با اشاره به این که یکی از معانی حقوق شهروندی این است که مردم بدانند سازمان ها با توجه به ماموریت ها و امکاناتی که در اختیار دارند، چه می کنند، افزود: مردم باید نتیجه بازرسی و ارزیابی را در عمل احساس کنند.

وی افزود: اگر نظارت و ارزیابی منجر به تغییر رفتار و اصلاح عملکرد نشود خالی از فایده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به این که دستگاه های موفق در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب الگوی دستگاه های دیگر باشند، تاکید کرد: دستگاه هایی که در این حوزه ها کمتر توفیق داشته اند از اقدامات و تجربیات دستگاه های موفق بهره گیری کنند.

در آغاز این جلسه؛ که مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز حضور داشت، تیم بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان و دستگاه های اجرایی، گزارشی از نتایج کار خود ارایه کردند. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1304740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =