صبح امروز رئیس مجلس دستور تشکیل کمیته‌ای را صادر کرد که به بررسی دقیق ماهیت جریان مزور فتنه بپردازد.

نخستین جلسه این کمیته در خلال جلسه علنی امروز برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین رئیس مجلس از رؤسای کمیسیون‌های مرتبط یعنی کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، شوراها و سیاست داخلی، اصل نود، فرهنگی و قضایی دعوت کرد تا در اسرع وقت کمیته‌ای را تشکیل داده و ابعاد این مسئله را بررسی کنند.

جبار کوچکی​نژاد عضو کمیسیون برنامه در تذکری در اواسط جلسه امروز خواستار تسریع در بررسی​های این کمیته شد و با تاکید بر اینکه «وقت کشی نشود»، گفت: چون هم مجرم مشخص است و هم جرم فساد فی الارض است، بررسی این مساله معطلی ندارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان هر روز از اعضای این کمیته سوال خواهند کرد، ادامه داد: انشالله هرچه سریعتر نتیجه کار این کمیته مشخص شود.

این نماینده مجلس فریادهای امروز نمایندگان علیه موسوی و کروبی را صدای مردم در سراسر کشور خواند و خواستار توجه ویژه به آن شد.

شهاب​الدین صدر که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه امروز را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: اولین جلسه روسای کمیسیون​های مربوطه در خلال جلسه علنی امروز برگزار شد و انشالله سریعا گزارششان آماده می​شود.

لاریجانی نیز در نطق صبح امروز خود از اعضای این کمیته خواست تا ظرف چند روز آینده گزارشی را به مجلس ارائه دهند تا نمایندگان و ملت بدانند که چگونه با این جریان برخورد کنند و دستگاه‌های مختلف نیز به وظایف خود عمل نمایند.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۰۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
    0 0
    يه سوال همه کميته ها اينقدر زود تشکيل ميشه و زود به نتيجه مي رسه!!!! راستي اون کميته کهريزک و کوي سبحان و کوي دانشگاه چي شد!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
    0 0
    اول بفرمایید نتیجه بررسیهای سال گذشته و حوادث کوی و کهریزک و مرگ پزشک کهریزک به کجا رسید. بعدا کمیته تشکیل بدید. کمیته! کمیته! ما رو باش دلمون خوشه، نماینده مجلس داریم.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ببخشید پرونده کهریزک به تاریخ پیوست؟؟؟؟