یک فرمانده سپاه: بیانیه گام دوم انقلاب محصول دفاع‌مقدس است

ایرنا نوشت: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه انقلاب‌اسلامی موجب توسعه علمی و فناوری ایران شد، گفت: بر همین اساس بیانیه گام دوم انقلاب‌اسلامی در حقیقت محصول دستاوردهای بی‌انتهای دوران دفاع‌مقدس است.

سردار عابدین خرم روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، هفته دفاع مقدس را مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ایستادگی مردم ایران مقابل مستکبران دانست و افزود: ارزش این هفته به این دلیل است که مقطعی از تاریخ درخشان ایران را رقم می زند که دشمنان می‌خواستند مردم را نسبت به انقلابی که کرده اند، پشیمان کنند که با بصیرت ملت عملی نشد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با جنگ هشت ساله درصدد بودند مردم را نسبت به انقلاب خود ناامید و کشور را تجزیه کنند و اگر در دفاع مقدس حفظ ارزش‌ها و تمامیت ارضی نبود هرگز سرافراز و پیروز نمی‌ شدیم.

خرم با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی تمدن‌ساز است، یادآوری کرد: چون ملت ایران با انقلاب اسلامی در عرصه علم و فناوری پیشگام شده، باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم نیز حرکتی سنجیده و سریع داشته باشیم.

وی خلاقیت، ابتکار و نوآوری در بحث دفاع در ایام جنگ را چشمگیر دانست و ادامه داد: دفاع مقدس راهی بود که ملت ایران را در قالب نیروهای بسیج، جهانیان مشاهده کردند و جوانان این ملت و مشارکت مردمی صفحه را به نفع انقلاب برگرداندند.

خرم با بیان اینکه چالش‌های امروز ما به این خاطر است که برخی می‌خواهند تمدن اسلامی را با پروتکل و فرهنگ غربی پیش ببرند، گفت: غرب مدام از آزادی می‌گوید و آزادی از نظر آنها عمل شنیع و قانونی شدن همجنس‌ بازی است؛ ما این نوع آزادی را نمی‌خواهیم چون انقلاب اسلامی آزادی اندیشه و آزادی سیاسی دارد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =