عراقچی : برجام در آی.سی.یو به سر می‌برد و حالش خوب نیست

ایرنا نوشت: معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه متاسفانه باید بگویم که برجام در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و در آی سی یو به سر می برد، تاکید کرد: باید سخت تلاش کنیم تا آن را نجات دهیم و در مقابل یکجانبه گرایی آمریکا از آن محافظت کنیم.

سیدعباس عراقچی  معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سالروز فروپاشی دیوار برلین بر لزوم تلاش برای فروپاشی دیوار تحریم ها و یکجانبه گرایی آمریکا تاکید کرد. 

وی در مراسم روز ملی آلمان که در سفارت آلمان در تهران برگزار شد، گفت: همکاری ایران و کشورهای ٤+١ باید منجر به شکستن دیوار تحریم ها و یکجانبه گرایی شود که همچین سلاحی علیه کشورهای مستقل بکار گرفته می شود.

عراقچی افزود: ما و کشورهای اروپایی در کنار چین و روسیه در جریان مذاکرات تلاش کردیم به توافقی متوازن برسیم ولی اکنون با یکجانبه گرایی آمریکا این توازن از بین رفته است.

وی سالروز اتحاد دو آلمان و شکستن دیوار برلین را تبریک گفت و افزود: ایران و آلمان از دیرباز رابطه خوبی داشتند. البته این رابطه گاهی فراز و فرودهایی داشته ولی به طور کلی دوستانه و مبتنی بر احترام و منافع متقابل بوده است.

23231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    18 0
    پس با این حساب قدرت امریکا پوشالی نیست !!!
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
      0 0
      برای عشاق آمریکا که خدای روی زمین آمریکاست امریکا عطسه کند اینان سینه پهلو می گیرند البته از دید خداباوران هیچ قوه و قدرتی بالاتر از اراده و خواست خدا نیست و با همین ایمان بود که پهپاد نامرئی ا»ریکا را زدند و با همین ایمان عملیات طبس ناکام ماند با همین ایمان بود که جنگ جهانی هشت ساله را با حفظ تمامیت ارضی پایان بردیم و با همین ایمان بود که در سوریه جنگ جهان غرب علیه مقاومت به شکست حامیان داعش و متنفرین از مقاومت انجامید و با همین ایمان بود که اسرائیل در مقابل یک گروه کم آورده و در یمن و عربستان سلاح های آمریکایی بلاساتفاده مانده اند البته قدرت پوشالی را شما تعریف کن
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    20 0
    برجام مدتهاست مرده شما بی خبری.‌. علی برکت
  • شهاب IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    برجام ازاون روزی که دراوج مذاکرات روی موشک نوشته شدمرگ برامریکاوبرای نابودی اسرائئیل شلیک شد،مرد.برجام ازاون روزی که گفته شدشرکتهای امرییکایی حق ورودبه کشورواجازه سرمایه گذاری ندارندمرد.برجام ازاون روزی که ثبت سفارش خودروهای فورد باطل شد،مرد.برجامی وجودنداره.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    حال مردم خرابتر از برجام...ولی ظاهرا حال شما خوبه؟
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    خسته نباشی پهلوان.زحمتتون شد
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    برجام فقط برای ظریف و روحانی مانده است.
  • کیوان IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام . برجام وایران با مدیریت بی نظیر همه کارگزاران در مرده شور خانه هستند بنظر میآید جناب عراقچی در مسافرت خارج بودنند وخبر نداشتند