رکابزن تیم آفریقای جنوبی: به مردم دنیا می‌گویم که حتما به ایران سفر کنید

مرحله نخست سی‌وچهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان امروز با معرفی نفرات برتر در مسیر تبریز به منطقه آزاد ارس مشخص شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، "کلینت هندریکس" رکابزن تیم پروتوک آفریقای جنوبی توانست عنوان سومی مرحله نخست را از آن خود کند، در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با مرحله نخست این دوره از تور عنوان کرد: سعی کردم که امروز و در مرحله اول این تور مقام نخست را کسب کنم اما در ثانیه‌های آخر متاسفانه مغلوب شدم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که حداقل عنوان سوم این مرحله را کسب کنم. من سال قبل با تیم آلمانی به تبریز آمده بودم و با شرایط این تور و شهر تبریز به خوبی آشنایی داشتم. مردم ایران بسیار مهمان‌نواز هستند و امیدوارم بتوانم در مراحل آخر این تور عناوین قابل قبولی برای خود و تیمم کسب کنم.

رکابزن تیم پروتوک آفریقای جنوبی در پایان صحبت‌هایش گفت: مردم ایران بسیار خونگرم هستند و هرجا که ما را می‌بینند بسیار برخورد گرمی با ما دارند. خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتیم، البته بیرون از ایران مردم اشتباهات بسیار اشتباهی در رابطه با ایران دارند اما من به تمامی مردم دنیا می‌گویم که حتما به ایران سفر کنید، چون یکی از بهترین سفرهایشان می‌تواند باشد.

گفتنی است مرحله دوم سی‌وچهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان فردا پنج‌شنبه از منطقه آزاد ارس شروع شده و در شهر خوی آذربایجان‌غربی به مسافت 180 کیلومتر به اتمام می‌رسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =