احمدی نژاد با بیان اینکه بیشتر از همه من اشکالات را می گویم از انتقاداتی که نسبت به برخی اطرافیان او می شود گلایه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد که سه شنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی و رادیویی شرکت کرده بود در پاسخ به پرسشی درباره نظرش درباره مسائل روز 25 بهمن در تهران گفت: اینکه ملت ایران دشمن دارد برای همه روشن است.
وی افزود: مردم خود را صاحب کشور و انقلاب می دانند.
رئیس جمهور که در پاسخ به حیدری مجری این مصاحبه سخن می گفت بدون مقدمه به این اشاره کرد که ببینید چقدر دشمنی علیه دولت وجود دارد.
وی به جمله پیشین خود بازگشت و گفت: نمی خواهم درباره افرادی که غیر مطلع هستند چیزی بگویم بلکه باید به برنامه ریزان این حرکت ها توجه کرد.
احمدی نژاد ادامه داد: چقدر فشار بر دولت است؟ نمی خواهند دولت کار کند. هرچی دلشان می خواهد به دولت می گویندد به نزدیکان من؛ این چندتایی که در دولت خدمت می کنند. ثمره هاشمی، رحیمی، مشایی.
رئیس جمهور افزود: آقای مشایی آدم مومنی است. فرد زلالی است که مومن و با نظرات بلند و روشن است. فردی محکم، مردمی، ساده زیست، طرفدار مردم، روح لطیف.
وی با اشاره به اقدامی در تلویزیون گفت: تصویر ایشان را کنار مرتاض هندی می گذارند.
احمدی نژاد با تکرار اینکه«فشار هست و می دانیم که اثری ندارد» افزود: برگزار شدن یا نشدن مراسم تودیع و مساله اول می شود. موضوعی که اصلش مساله ای تشریفاتی است.
وی تصریح کرد: همکارانم را با شناخت و آگاهی انتخاب می کنم. هر کجا ببینم که کسی نمی تواند من را همراهی کند من ماموریت و کشور را فدای فرد نمی کنم.
وی با مقایسه خود با یک مربی ورزشی که برای پیروزی در ترکیب تیم اش تغییر می دهد گفت که من مثل یک مربی که می خواهد جلو برود عمل می کنم.
رئیس جمهور با اشاره به فشارهایی که از خارج از کشور به دولت وارد می شود گفت: یک خانمی شوهرش را کشته و هنوز رای پرونده صادر نشده؛ حالا در کشوری بنرهای بزرگ از عکس او درست کرده اند و عکس من را کنارش زده اند که احمدی نژاد او را می خواهد اعدام کند! فردی می گفت در یکی از پایگاههای جستجو چند میلیون صفحه عنوان مطالبی است که راجع به این خانم تولید کرده اند.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه «این دولت پاک ترین دولت تاریخ کشور است» گفت: در بدنه ضعف هست و هیچ کس به اندازه من از دولت انتقاد نمی کرده است؛ اشکال هست اما حرکت با نشاط وجود دارد.
رئیس جمهور که در این مصاحبه نام سه نفر از نزدیکانش در دولت را آورده بود با اشاره به برنامه ای تلویزیونی که نام یکی از معاونان او برده شده بود گفت: بسیاری از این افتراها جرم است و قابل تعقیب است. چه گناهی می کنند همکاران من که این همه کار می کنند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
    0 0
    این خبرو چرا تو اخبار ورزشی گذاشتید؟
  • mojtaba TR ۰۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    akhare shab bood khaste boodan pish miad dige
  • احسان IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ديروقت بوده خواب بودند حتما
  • مسعود IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    بسیار عالی ترفیع بهش بدید وزارت نیرو رو هم میتونید بهش بدید