لوکوموتیوران ایتالیایی استقلال را به ریل موفقیت برمی‌گرداند؟

استقلال می‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نتایج ضعیف خود را جبران کند.

عرفان حاج‌بابایی: شروع استقلال با استراماچونی اصلا شروع جالبی نبود. البته که چنین عملکردی از سوی تیم متحول شده استقلال اصلا تعجب برانگیز نبود اما قطعا هواداران این تیم هم انتظار این میزان ناکامی توام با بدشانسی را هم نداشتند. استقلال در شرایطی لیگ را شروع کرد که نه آنقدر بد بازی می کرد که مستحق باخت باشد و نه آنقدر خوب بود که به راحتی حریفان را از مقابل بردارد. عملکرد متوسط شاگردان استراماچونی در دیدار مقابل تیم های ماشین سازی،فولاد و نفت مسجد سلیمان برای آن ها بردی به همراه نداشت و آبی ها با چاشنی بدشانسی از این سه بازی فقط 2 امتیاز گرفتند.

در دربی اما روند استقلال حداقل از حیث بازی کردن تغییر کرد و رگه هایی از تاثیر استراماچونی بر استقلال به ویژه در ساختار دفاعی این تیم دیده شد. این تغییر و تاثیر در سبک فوتبال در بازی با ذوب آهن هم به خوبی خود را نشان داد و استقلال توانست در طول 90 دقیقه فوتبالی روان و هجومی را به نمایش بگذارد اما تیم استراماچونی در هر دوی این بازی ها با فرصت سوزی های پیاپی و اشتباهات فردی،باز هم رنگ برد را ندید و فقط به یک امتیاز مقابل ذوب رضایت داد.

جام حذفی سکوی پرتاب آبی ها؟

بازی با گل ریحان می تواند شروعی دوباره برای آبی ها باشد. حریف لیگ یکی استقلال در جام حذفی علی رغم تلاش و کوشش زیادی که از خود نشان داد و حتی توانست بازی را به 120 دقیقه بکشد،در نهایت مقابل استقلالی که تشنه پیروزی و گل زدن بود تسلیم شد تا استراماچونی به اولین بردش با استقلال دست یابد و بتواند تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برساند.

اتفاقی مثبت که می تواند فشار را از روی استقلال بردارد و باعث شود تا این تیم که شروع ضعیفی در لیگ برتر داشت در ادامه فصل بتواند بردهایش در لیگ را هم آغاز کند و با رهایی از قعر جدول به جایگاه واقعی اش برگردد.

جمعه این هفته آزمونی بزرگ برای لوکوموتیو ران ایتالیایی استقلال خواهد بود و دیدار مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی نشان خواهد داد که آیا قطار آبی استقلال به ریل پیروزی و موفقیت برخواهد گشت یا در بر همان پاشنه سابق خواهد چرخید.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =