غلامپور: استراماچونی هر بازیکنی که به تیم کمک کند را به میدان می‌فرستد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در جام حذفی یک بازی خوبی کردیم و شرایط تیم فعلی ما هم خوب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهزاد غلامپور که به جای آندره‌آ استراماچونی (که در بازی گذشته آبی‌پوشان اخراج شده بود) در نشست خبری پیش از بازی گل گهر سیرجان شرکت کرده در خصوص آخرین شرایط آبی ‌پوشان گفت:در ابتدا به نوبه خودم درگذشت جعفر کاشانی را به باشگاه پرسپولیس و شاهین تسلیت می‌گویم و برای خانواده آن مرحوم آرزوی سلامتی دارم.

وی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و غیبت تعدادی از بازیکنان این تیم گفت: در جام حذفی یک بازی خوبی کردیم و شرایط تیم فعلی ما هم خوب است. دیاباته مصدوم است و امیدوارم ما با یک روحیه خوب به مسابقات لیگ برگردیم.

غلامپور در مورد اینکه گل‌گهر شرایط خوبی ندارد و بازی سختی برای استقلال است،‌گفت: به نظرم هیچ تیمی در لیگ ضعیف نیست گل گهر هم تیم خوبی است. آنها هم مثل ما بدشانسی آوردند که نتیجه نیاورند. گل‌گهر تیم قابل احترامی است. استقلال در هر بازی به دنبال پیروزی است اما در این فصل بدشانسی گریبان تیم ما شد.

وی در مورد اینکه فردا باید بدون حضور تماشاگران باید بازی کنید، گفت:‌هواداران ما همیشه کنار ما بوده‌اند اما با تصمیم کمیته انضباطی که سخت گیرانه بود هوادارانمان را فردا نداریم. انشاالله سه امتیاز بازی را می‌گیریم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند حسینی رقیب ندارد و اوضاع احوال او چگونه است، گفت:‌همه می‌دانند حسینی چقدر تلاش می‌کند. او جوان است و ما باید از او حمایت کنیم. ما باید دست به دست هم بدهیم تا یک گلر برای آینده کشورمان آماده کنیم. پورحمیدی هم دروازه‌بان تیم ما است که سال گذشته ۱۶ بازی کرده و در استقلال خوزستان تجربه بازی دارد. من معتقدم همیشه آدم‌ها باید رقیب خودشان باشند و به هواداران پاسخ دهند. اگر حسینی بخواهد کم بگذارد خودش را مدیون تیم و هواداران کرده اما او همه تلاشش را می‌کند که موفق شود.

غلامپور در پاسخ به این سؤال که استراماچونی آیا به جوانان این تیم توجه دارد یا خیر، گفت: استراماچونی از یک کشور دیگر آمده و سرمربی تیمی مثل اینترمیلان بوده است. او هر بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند را به میدان می‌فرستد. استراماچونی همه را می‌بیند و دیدید که حتی سجاد آقایی را هم به میدان فرستاد و او هم گلزنی کرد. پس او به همه توجه دارد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =