وزیر کار: همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال انجام خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همدان گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با استفاده از بودجه خود سازمان تا پایان سال نهایی شده و از ابتدای سال ۹۹، اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد شریعتمداری که در سفر یک روزه خود به همدان و در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با تمهیدات مقدماتی که در حال تدارک آن هستیم از ماه‌های پایانی سال به‌تدریج همسان‌سازی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه با استفاده از منابع داخلی درون سازمان، تا حد مقدور این امر حل‌ و فصل شده و از ابتدای سال ۹۹ این مهم به نتیجه نهایی خواهد رسید، خاطرنشان کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری نیز از سال ۹۹ با گشایش بودجه، اجرایی خواهد شد.

محمد شریعتمداری، در پاسخ به آخرین وضعیت حقوق و دست مزد نیز گفت: با توجه به فشارها و محدودیت‌های موجود در منابع بودجه سال گذشته، در لایحه بودجه سالیانه عددی که پیش‌بینی شد در حدی نیست که بیشتر از متوسط ۱۴ درصد حقوق و دستمزد و بالای ۱۸ درصد برای حقوق دستمزد پایین در مجموعه بازنشستگان سازمان بازنشستگی کشوری در نظر گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بودجه مورد نیاز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری برای سال ۹۸ را ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:امیدواریم برای سال آینده با گشایش بودجه ای، مشکل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری به سرانجام برسد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1306735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =