3 مأمور قلابی که پس از ربودن دختر جوانی، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران به اعدام، زندان و شلاق محکوم شدند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
عملیات پلیسی برای دستگیری سه شیطان‌ صفت از اوایل اردیبهشت امسال با شکایت خانواده دختر جوانی به نام «ساناز» آغاز شد. وی که صندوقدار یک رستوران در شمال شهر بود، نیمه شب به دنبال خروج از محل کارش به دست سرنشینان خودروی پژو ربوده و به خرابه‌ای در جنوب تهران منتقل شد. تبهکاران همزمان با دعوت شیطانی از 2 دوست دیگرشان، طعمه خود را مورد آزار و اذیت قرار دادند. اما دختر جوان دو روز بعد از اسارتگاه 5 شیطان‌صفت گریخت و از پلیس کمک خواست.

مأموران در نخستین گام با بررسی شماره پلاک خودروی آدم‌ربایان دریافتند، خودرو پژو سرقتی است. بنابراین پس از شناسایی صاحب خودرو و با کمک او به چهره‌نگاری رایانه‌ای از تبهکاران پرداختند.

سرانجام 15 مرداد «داوود» - سردسته شبکه - در شهریار سوار بر خودروی مسروقه شناسایی و دستگیر شد. وی پس از اعتراف به مأموران گفت: دو همدست دیگرش - که از اشرار سابقه‌دار هستند - به جرم دیگری زندانی شده‌اند. بنابراین پس از انتقال آنان به اداره آگاهی بازجویی‌های تخصصی ادامه یافت.

«داوود» به مأموران گفت: «شب حادثه با اسلحه و بی‌سیم در خیابان‌های شمال شهر پرسه می‌زدیم که پس از سرقت خودروی پژو از چند مرد شیک‌پوش اخاذی و زورگیری کردیم. سپس به ایستگاه سیار پلیس در اسلامشهر هجوم بردیم. بعد هم در حوالی میدان نوبنیاد دختر جوانی را دیدیم که در تاریکی شب منتظر تاکسی بود. او را به بهانه بدحجابی سوار کرده و سپس به مخفیگاه‌مان رفتیم و ...

در حالی که نماینده دادستان تهران خواستار اشد مجازات متهمان شده بود، هفته پیش هیأت قضایی شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «اکبر ساعی» مأمورنماهای متجاوز را در جلسه غیرعلنی محاکمه کردند. اما در حالی که پزشکی قانونی اظهارات دختر جوان را تأیید کرده بود، تبهکاران منکر آزار و اذیت شدند. آنها همچنین مدعی شدند با «ساناز» در زمینه قاچاق و معامله ماده مخدر «شیشه» دچار اختلاف شده بودند که او هم برای انتقامجویی چنین سناریویی طراحی کرده است.

با این وجود پس از دریافت آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع شان، قاضی «ساعی» - رئیس - و چهار قاضی مستشار شعبه 77 - رسولی، مرادی، سالاری و پورعرب - برای صدور حکم وارد شور شده و به اتفاق آرا «داوود»، «فرهاد» و «نادر» سه تبهکار سابقه‌دار که 22 تا 27 ساله‌اند را به اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام، به جرم آدم‌ربایی به 10 سال زندان، سرقت خودرو و زورگیری به 3 سال زندان و 50 ضربه شلاق و جعل عنوان به یک سال زندان محکوم کردند. پرونده حمله آنها به ایستگاه سیار پلیس هم با قرار عدم صلاحیت در اختیار دادگاه انقلاب اسلامشهر قرار گرفت. متهمان ردیف چهارم و پنجم نیز به اتهام استعمال ماده مخدر شیشه و رابطه نامشروع مجرم شناخته شده اما از مجازات اعدام رهایی یافتند.
14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بجه مسلمان IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    1 0
    افراد کثیف شامل افراد شروروناموی دزدوادم رباووغیره که جامعه را ناامن میکنند شناسائی وبلا فاصله اعدام کنید هم خدا راضی است هم انسانهای ابرو دار خدا قوت
  • بدون نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    1 0
    دست شما درد نکنه. سزای این ادم نما ها فقط مرگ است و بس.
  • محبت IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
    1 0
    این کثافت ها اسلحه از کجا آوردن . به هر حال از قوه قضاییه و نیروی انتظامی تشکر فراوان میکنیم . کاش میشد اعدام این اشرار را تو تلویزیون نشون بدین
  • حبیب IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
    1 0
    خیلی ممنون اینا ویروس های جامعه هستن اعدام هم کم براشون
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
    1 0
    اعدام کنید این عوضی هارو مرسی