۱ نفر
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
چهار شرور مسلح شهرری دستگیر شدند

ایسنا نوشت: چهار شرور مسلح شهرری که اقدام به ایجاد ناامنی و اخلال در نظم عمومی کرده بودند، از سوی ماموران پلیس امنیت پایتخت دستگیر شدند.

روز شنبه تعدادی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کردند که درگیری و ضرب و شتم میان چند تن از اوباشگران محل رخ داده که موجب برهم خوردن نظم عمومی و وحشت مردم در محله شهر ری شده است که بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

با حضور ماموران در محل، مشخص شد  طرفین درگیری از اشرار سابقه دار منطقه هستند که پس از تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت محل را ترک کرده و متواری شده‌اند که در همین راستا اقدامات برای شناسایی مخفیگاه آنان و دستگیریشان در دستورکار ماموران قرار گرفت تا اینکه ساعاتی بعد ماموران موفق به شناسایی این افراد شده و آنان را در مخفیگاهشان در محله دولت آباد شهرری شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.

با دستگیری چهار شرور، مخفیگاه این افراد تحت بازرسی قرار گرفت که در مجموع یک قبضه سلاح گرم، مقادیری فشنگ و چندین قبضه سلاح سرد و قمه کشف و ضبط شد. همچنین افراد دستگیر شده نیز در بازجویی‌های پلیسی اعلام کردند که برای قدرت‌نمایی دست به چنین اقدامی زده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای هر چهار متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =