عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دست موسوی و کروبی به خون شهیدانی چون ژاله و مختاری آغشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس ،آیت‌الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز جمع هزاران نفر از روحانیون که در محکومیت اغتشاشات روز 25 بهمن در تهران در مدرسه فیضیه قم تجمع کرده بودند، در سخنانی اظهار داشت: اجتماع 25 بهمن با این هدف شکل گرفته بود تا یک اغتشاش آمریکایی، صهیونیستی و ضد انقلابی ایجاد شود.
وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در این تجمع به آفرینندگان این اغتشاش اعلام می‌کنند که ملت عظیم ایران تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خود پای نظام و ولایت ایستاده‌اند و با تمام وجود تا محو فتنه‌گران از پای نخواهند نشست.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به برپایی اغتشاش حقیر و بی‌ارزش با حضور تعدادی بسیار اندک در تهران بزرگ گفت: از جمعیت 10 میلیونی تهران جمع کردن 2 تا 3 هزار نفر در گوشه و کنار کار مهمی نیست و این نشان می‌دهد که در عالم بی‌هنری هم سران فتنه هنری نداشته‌اند و امروز شاهد هستیم که آنها حتی جایگاه خودشان را میان دوستانشان هم از دست داده‌اند.
وی با اشاره به اذعان بی‌بی‌سی نسبت به اندک بودن جمعیت اغتشاشگر گفت: اغتشاش اخیر با سه هدف دنبال شد که نخستین هدف آن این بود که مزدوران آمریکا و اسرائیل می‌خواستند خیزش کشورهای اسلامی را از کانون توجه دور کنند و این بزرگ‌ترین خیانت سران فتنه یعنی موسوی و کروبی بود و آنها بیشترین آب را به آسیاب آمریکا و اسرائیل ریختند.
عضو خبرگان رهبری دومین هدف این اغتشاش را مورد تاثیر قرار دادن راهپیمایی ملت بزرگ ایران در 22 بهمن دانست و افزود:‌ آنها در یکی از مجامع روحانی فتنه‌گر در تهران گفته بودند که 21 بهمن به صحنه بیاییم اما چون دیدند 22 بهمن مردم به صحنه می‌آیند و همه را جارو می‌کنند، تصمیم گرفتند تا 25 بهمن به خیابان‌ها آمده و 22 بهمن را به زیر سؤال ببرند ولی باز هم امروز مردم کشور ما به صحنه آمدند و در برابر آنها ایستادند.
وی تصریح کرد: به وزارت کشور می‌گویم مجوز مجامع فتنه‌گر را لغو کنید. 
خاتمی بیان داشت: سومین هدف اغتشاش این بود که فتنه‌گران بگویند ما هنوز نمرده‌ایم، به دلیل اینکه به شما خیانت می‌کنیم و جوانان این مملکت را به گلوله می‌بندیم.
وی گفت: این فتنه‌گران بدانند ملت نمرده است، مردم نظام را دوست دارند و طرفدار نظام قانون‌مدار هستند و قدم غیرقانونی بر نمی‌دارند، این ملت ملت آمریکا‌شکن و ملت شاه‌شکن است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سران فتنه ذلیل‌هایی هستند که دستگیری آنها کاری ندارد، ادامه داد: خبر داریم که رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل برای این اغتشاش مایه گذاشته‌اند و مجرم اول آمریکا و اسرائیل و مجرم دوم کسانی هستند که بیانیه دادند و طرفداران خود را به اغتشاش دعوت کردند و در خط مقدم این بخش موسوی خائن و کروبی قرار دارند.
وی تاکید کرد: دست موسوی و کروبی به خون شهیدانی چون ژاله و مختاری آغشته است و به عنوان یک طلبه انقلابی اعلام می‌داریم که موسوی و کروبی مصداق بارز محارب هستند.
آیت‌الله خاتمی گفت: آنها با کمال حقه‌بازی و ریاکاری بیانیه می‌دهند و شهادت این شهید را تسلیت می‌گویند.
وی اضافه کرد: مجرم سوم مجامعی هستند که در خدمت این سران قرار دارند، مجمع روحانیون مبارز تهران که مبارزان با انقلاب اسلامی هستند عقبه این فتنه است و آنها به طور مستقیم بیانیه می‌دهند که مردم در راهپیمایی 25 بهمن شرکت کنند.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به وزارت کشور می‌گوییم مجوز قانونی فتنه‌گران را لغو کرده و از کسانی که تاکنون سکوت کرده‌اند، انتظار داریم سکوت را بشکنند و موسوی و کروبی را محکوم کنند تا زمینه محاکمه و برخورد قاطع با این فتنه‌گران توسط مسئولان فراهم شود.
وی ادامه داد: دنیا بداند روحانیت معظم و مراجع عالیقدر در برابر فتنه‌گران هستند و روحانیت تا آخرین قطره خون خود حامی نظام انقلابی است و امروز ملت خواهان برخورد قاطع با همه فتنه‌گران به ویژه موسوی و کروبی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    تو خوبی ...
  • بدون نام DE ۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    تکبیر
  • جعفری IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • میم DK ۱۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    یه سوال: مگه در جمهوری اسلامی طلبه غیر انقلابی هم داریم!؟؟ اگر آری، یعنی حوزه های علمیه هم از دست رفت...؟
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    اگر فقط مخالفان 2 یا 3 هزار نفر هستند که اینقدر رجز خوندن نداره حاج آقا!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    پرونده كوي دانشگاه و كهريزك و اينا چي شد ؟
  • مهران از شیراز IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    میشه لطفاازایشان سوال شود.بهمن 57 کجا تشریف داشتند...؟
  • پارسا US ۱۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    چي بگم آخه؟هر چي بگم نمي زنيد
  • منتظر IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ان شاء الله هر چه زودتر مجازات میشن
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    شما خوبی؟
  • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    آقای خاتمی - 2 یا 3 هزار نفری که می فرمایید که ارزش ندارند. شما چرا برای این افراد کم این قدر عصبانی می شوید؟
  • مهران IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    1 0
    درود بر هاشمی
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    پس چرا دستگیرشان نمی کنید؟
  • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    شما درست می فرمایید...
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
    0 0
    ای آقا 2 3 هزار نفر که اینقدر عصبانیت نداره داره؟؟؟؟؟
  • رضاقاضی IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
    0 0
    این وظیفه قوه قضایه میباشد نه امام جمعه این مملکت قانون دارد تهمت محارب نیاز به شواهد دارد