۰ نفر
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
مدافع استقلال به چه دلیلی محروم شد؟

هروویه میلیچ، بازیکن استقلال توسط کمیته انضباطی محروم شد و باشگاه استقلال درباره ماجرای درگیری میلیچ و ناظر بازی این تیم با ذوب‌آهن توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) در آرای جدیدش، هروویه میلیچ، بازیکن استقلال را به دلیل هل دادن ناظر بازی دیدار با ذوب‌آهن، ۲۰ میلیون ریال جریمه و یک جلسه هم از همراهی تیمش محروم کرد. این حکم کمیته انضباطی واکنش باشگاه استقلال را به همراه داشت و مدیر رسانه‌ای این باشگاه درباره درگیری میلیچ و ناظر بازی توضیح داد. این توضیح به شرح زیر است:

قبل از شروع مسابقه ذوب‌آهن با استقلال و پس از گرم کردن بازیکنان، ناظر بازی در راهروی ورزشگاه، مدافع کروات تیم استقلال را با دست هل داد تا هر چه سریع‌تر به سمت رختکن برود! طبیعی بود که این رفتار با واکنش میلیچ همراه شود چون او ناظر بازی را نمی‌شناخت و خیال می‌کرد یکی از افراد متفرقه او را هل داده است.

در شرایط پیش از شروع بازی که همیشه در اکثر راهروهای استادیوم‌های لیگ برتر کلی نفرات مختلف حضور دارند، آیا ناظر بازی نباید نشانه‌ای برای تمایز خود نسبت به دیگران داشته باشد؟ چه دلیلی وجود دارد بازیکنی که هنوز بازی شروع نشده و در شرایط آرامش قرار دارد با ناظر بازی درگیر شود؟

میلیچ بازیکن منضبط و با اخلاقی است و متاسفانه رفتار ناظر بازی به طور واقعی و شفاف به کمیته انضباطی گزارش نشده است.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =