تولیدکنندگان و صنعتگران البرزی را حمایت می کنیم

فارس نوشت:استاندار البرز از حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران البرزی خبر داد و گفت: تولیدکنندگان با آرامش خاطر محصولات خود را تولید و در نقاط مختلف عرضه کنند.

 عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در آئین افتتاح بزرگترین خط تولید کانتینر دریایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه البرز از نظر تولیدی و صنعتی جایگاه ویژه ای در کشور دارد، گفت: صنایع و تولیدکنندگان پرآوازه ای در البرز استقرار و فعالیت دارند.

استاندار البرز افزود: تولید کانتیتر برای صنعت حمل و نقل کشور بسیار حائز اهمیت است از این رو این شرکت به دلیل تعصبی که به رونق تولید کشور دارد در این زمینه ورود کرد و خط تولید جدید را به بهره برداری رساند. این خط تولید با حمایت های وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و کشتیرانی این خط راه اندازی شد.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعالیت دارند که بیش از ۱۵۰ مورد آن ها برند ملی هستند. بر اساس سیاست های دولت و نظام مبنی بر رونق تولید به طور کامل از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت می کنیم؛ با آرامش خاطر محصولات خود را تولید و در نقاط مختلف عرضه کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =