۰ نفر
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
حیوانات در چنگال خرافه پرستی

رمالی و دعا نویسی و طلسم کردن، حرف امروز و دیروز نیست. اما اگر تا چند سال قبل باید برای پیدا کردن رمال و دعا نویس، از دوستان و آشنایان پرس و جو می‌کردی، اما الان رمالی و دعا نویسی هم قبای نو بر تن کرده و یک سرچ ساده در فضای مجازی و اینترنت کافی است که لیستی طولانی از انواع صفحه‌های دعا نویسی روبروی خود ببینی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناموس کفتار، یکی از پرتکرارترین چیزهایی است که در نتیجه جست‌وجو در صفحات مجازی می‌توان دید. طرفداران بسیارش معتقدند که  خواص بی‌شماری دارد و اگر با مهره مار همراه فردی باشد تاثیرات فوق العاده‌ای در زندگی او خواهد گذاشت و بعد از شکار و دریدن آلت تناسلی حیوان و  نوشتن دعای آن  ۴۰ روز طول می‌کشد تا اثرش را در زندگی فرد بگذارد. لازم به ذکر است که قیمتش با ضمانت اصل بودن در حدود دو میلیون تومان است.

چند وقت پیش بود که انتشار فیلم و عکس‌هایی دلخراش از دریده شدن یک کفتار به دست یک چوپان در فضای مجازی خبرساز شد. بررسی‌های صورت گرفته حاکی از آن بود که این چوپان برای به دست آوردن آلت تناسلی این حیوان برای خوش‌شانسی، اقدام به این کار کرده است و در نهایت هم روانه زندان شد. هرچند که عده‌ای معتقد بودند که اگر ناموس کفتار خوش شانسی می‌آورد، چوپان الان در زندان نبود!

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =