۱ نفر
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
پیکه: به لباس رئال آلرژی دارم!

جرارد پیکه مدافع باسابقه بارسا در اظهار نظری جنجالی گفت نسبت به پیراهن رئال‌مادرید آلرژی دارد!

روزنامه خبرورزشی نوشت: جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا همیشه در برخورد با رئالی‌ها حاشیه‌ساز بوده و حرف‌های جدیدش هم ادامه همان بحث و جذل همیشگی با رقیب دیرینه است.

مدافع بارسلونا در گفت‌وگو با برنامه «ال اورمیگروی» اسپانیا در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. او ابتدا با اشاره به سرمایه گذاری‌اش در دنیای تنیس و معرفی ساختار جدید جام دیویس گفت: «سرمایه‌گذاری زیادی روی این پروژه انجام داده و در عین حال زمان و تلاش‌های زیادی را برای مدیریت این تورنمنت به کار گرفته‌ام. این تورنمنتی با ۱۲۰ سال تاریخ است و مدیریت آن ارزش بالایی دارد. به شانگهای، پاریس، نیویورک، لندن و... سفر کرده‌ام تا بازی تنیسورها را دنبال کنم و آن‌ها را متقاعد کنم که این ساختار جدید راهکار حل مشکلات است.»

پیکه در بخش بعدی درمورد جنجال‌هایی که گاهی وقت‌ها به خاطر صحبت‌های پرحرف و حدیثش به‌پا می‌کند اظهار کرد: «معمولاً این صحبت‌ها را از پیش برنامه‌ریزی می‌کنم. به ندرت پیش می‌آید که بدون میل و خواسته‌ام به چالش کشیده و سورپرایز شوم. من این کار را انجام می‌دهم تا خوش بگذرانم. این بخش فوتبال هم جذاب است. در رختکن ما به واکنش‌ها می‌خندیم و همه این‌ها نوعی بازی است. ارتباطات فوق‌العاده‌اند. وقتی وارد چنین جنجال‌هایی می‌شویم، به این خاطر است که کمی نمک فوتبال را بیشتر کنیم. وقتی در ورزشگاه‌ها برایم سوت می‌زنند، بهتر بازی می‌کنم. این‌که افراد مخالف من باشند، به من انگیزه بیشتری می‌دهد چون هرچقدر بهتر بازی کنی، حرص این مخالفان بیشتر درمی‌آید.»

مدافع متعصب بارسلونا در ادامه مدعی شد نسبت به لباس رئال آلرژی دارد: «حتی اگر در پایان یک بازی لباس خود را با بازیکنان حریف عوض کرده باشم، لباس رئال را بر تن نمی‌کنم» در این لحظه مجری برنامه پابلو موتس مدعی شد شاید دلیل این کار عرق کردن لباس حریف بوده که جرارد پیکه گفت به لباس رئال مادرید آلرژی دارد!

این ویدیو طنز را هم ببینید: ورود بانوان ممنوع!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1308923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =