نرخ ماشین ظرفشویی؛ از ۳ تا ۳۲ میلیون تومان در بازار تهران

وقتی صحبت از ماشین ظرفشویی می‌شود، خیلی‌ها می‌گویند مصرف آب بالایی دارد و به صرفه نیست. اما اگر در هنگام خرید به برخی نکات توجه کنید، به راحتی می‌توانید یک ماشین ظرفشویی مناسب بخرید.

اولین نکته در خرید، توجه به برخی نکات است که آگاهی از آن، می‌تواند کمک‌تان کند. به عنوان مثال، آگاهی از میزان مصرف آب و اینکه کالایی که می‌خرید خدمات پس از فروش دارد یا نه، می‌تواند در استفاده از ماشین ظرفشویی شما را یاری کند. یکی دیگر از موارد، امکان شستشوی میوه و سبزیجات است. شاید از هر فروشنده‌ای که بپرسید، بگوید این امکان وجود دارد. اما یادتان باشد که تنها در صورتی می‌توانید از ماشین ظرفشویی برای شستن میوه و سبزیجات استفاده کنید که امکان اتصال به آب سرد داشته باشد.

 از طرف دیگر، باید بدانید که این ماشین ظرفشویی چند نفره است تا مناسب خانواده‌تان آن را بخرید. یادتان باشد که کار کردن ماشین ظرفشویی پر سر و صداست. اگر کالایی که می‌خرید دیوارهایش از داخل عایق‌کاری شده باشد، سر و صدای کمتر خواهد داشت. نکته دیگر اینکه بهتر است قفسه‌های ماشین را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید امکان قرار گرفتن ظروفی که در نظر دارید وجود دارد.

مساله دیگر، قیمت ماشین ظرفشویی است. قیمت‌ها بسته به ایرانی یا خارجی بودن و مدل‌های متنوع آن، از ۲.۵ میلیون تا ۱۶.۸ میلیون تومان متغیر است. می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، برای خرید اقدام کنید. در جدول زیر نمونه برخی مدل‌ها و قیمت‌ها را برایتان آورده‌ایم.

نوع ماشین ظرفشویی   

حداقل قیمت ( میلیون تومان)  حداکثر قیمت (میلیون تومان) 
اسمگ  ۲۴.۳ ۳۲.۵
سامسونگ  ۱۵.۳ ۱۶.۸

 ال جی  

۱۰.۵ ۱۴.۵

پاکشوما  

۷.۵ ۸.۸

بوش  

۵.۹ ۱۵.۸
دوو ۳.۹ ۴

سام  

۲.۳ ۳.۷

۲۲۶۲۲۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =